Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

1/2009

HL1

Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych

Paweł HOSTYŃSKI


strony / pages: 85 - 102
pobrań / downloads: 3755
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Eksport pozycji bibliograficznej

Format Homo Ludens (APA):
Paweł HOSTYŃSKI (2009). Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych. Homo Ludens. 1(1), 85 - 102.


Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY  - JOUR
AU  - Hostyński, Paweł
T1  - Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych
JO  - Homo Ludens
VL  - 1
IS  - 1
PY  - 2009///
SP  - 85
EP  - 102
SN  - 2080-4555
L1  - http://ptbg.org.pl/dl/10/
ER  -


Format BibTeX:
@article{Hosty'nski2009,
title = "Koncepcja relacji wspomagaj\k{a}cej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych",
journal = "Homo Ludens",
volume = "1",
number = "1",
pages = "85 - 102",
year = "2009",
issn = "2080-4555",
url = "http://ptbg.org.pl/dl/10/",
author = "Hosty\'{n}ski, Pawe\l{}",
}