Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL5

Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych

Bartłomiej KUCHCIŃSKI


strony / pages: 165-172
pobrań / downloads: 551
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Eksport pozycji bibliograficznej

Format Homo Ludens (APA):
Bartłomiej KUCHCIŃSKI (2013). Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych. Homo Ludens. 1(5), 165-172.


Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY  - JOUR
AU  - Kuchciński, Bartłomiej
T1  - Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych
JO  - Homo Ludens
VL  - 5
IS  - 1
PY  - 2013///
SP  - 165
EP  - 172
SN  - 2080-4555
L1  - http://ptbg.org.pl/dl/142/
ER  -


Format BibTeX:
@article{Kuchci'nski2013,
title = "Rola mechanizm\'{o}w obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych",
journal = "Homo Ludens",
volume = "5",
number = "1",
pages = "165-172",
year = "2013",
issn = "2080-4555",
url = "http://ptbg.org.pl/dl/142/",
author = "Kuchci\'{n}ski, Bart\l{}omiej",
}