Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Kryzys tożsamości gracza - znaczenie terminu "gamer" wobec popularyzacji gier komputerowych

Magdalena BEDNORZ



Eksport pozycji bibliograficznej

Format Homo Ludens (APA):
Magdalena BEDNORZ (2015). Kryzys tożsamości gracza - znaczenie terminu "gamer" wobec popularyzacji gier komputerowych. Homo Ludens. 2(8), 10-21.


Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY  - JOUR
AU  - Bednorz, Magdalena
T1  - Kryzys tożsamości gracza - znaczenie terminu "gamer" wobec popularyzacji gier komputerowych
JO  - Homo Ludens
VL  - 8
IS  - 2
PY  - 2015///
SP  - 10
EP  - 21
SN  - 2080-4555
L1  - http://ptbg.org.pl/dl/173/
ER  -


Format BibTeX:
@article{Bednorz2015,
title = "Kryzys to\.{z}samo\'{s}ci gracza - znaczenie terminu "gamer" wobec popularyzacji gier komputerowych",
journal = "Homo Ludens",
volume = "8",
number = "2",
pages = "10-21",
year = "2015",
issn = "2080-4555",
url = "http://ptbg.org.pl/dl/173/",
author = "Bednorz, Magdalena",
}