Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?

Mateusz KOMINIARCZUK



Eksport pozycji bibliograficznej

Format Homo Ludens (APA):
Mateusz KOMINIARCZUK (2015). Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?. Homo Ludens. 2(8), 46-62.


Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY  - JOUR
AU  - Kominiarczuk, Mateusz
T1  - Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?
JO  - Homo Ludens
VL  - 8
IS  - 2
PY  - 2015///
SP  - 46
EP  - 62
SN  - 2080-4555
L1  - http://ptbg.org.pl/dl/176/
ER  -


Format BibTeX:
@article{Kominiarczuk2015,
title = "Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?",
journal = "Homo Ludens",
volume = "8",
number = "2",
pages = "46-62",
year = "2015",
issn = "2080-4555",
url = "http://ptbg.org.pl/dl/176/",
author = "Kominiarczuk, Mateusz",
}