Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?

Mateusz KOMINIARCZUK



Powiązane artykuły


Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7308powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7386powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5337powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2862powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3600powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2425powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2421powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 3288powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3090powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 10499powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2734powiązane powiązane artykuły / related articles

Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 81 - 94pobrań / downloads: 1732powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 9433powiązane powiązane artykuły / related articles

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Beata RUSEK

Homo Ludens 1(2)/2010, 151 - 160pobrań / downloads: 9197powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra jako model społeczny. O potrzebie grania w społeczeństwie współczesnym

Michał WRÓBLEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 289 - 301pobrań / downloads: 4875powiązane powiązane artykuły / related articles