Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?

Mateusz KOMINIARCZUK



Powiązane artykuły


Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7547powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7818powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5549powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2936powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2487powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3644powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2486powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 3438powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3255powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 9799powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2798powiązane powiązane artykuły / related articles

Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 4205powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1484powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 11095powiązane powiązane artykuły / related articles

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Beata RUSEK

Homo Ludens 1(2)/2010, 151 - 160pobrań / downloads: 9432powiązane powiązane artykuły / related articles