Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Granie ergatyczne, czyli konsekwencje upodobnienia rozgrywki do pracy. Diablo III jako przypadek ?gry zgamifikowanej?

Mateusz KOMINIARCZUK



Powiązane artykuły


Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7407powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7574powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5458powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2899powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2460powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3624powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3165powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 9605powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2454powiązane powiązane artykuły / related articles

Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 4147powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 3352powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2764powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1427powiązane powiązane artykuły / related articles

Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 81 - 94pobrań / downloads: 1758powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 10779powiązane powiązane artykuły / related articles