Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL8

Generał bez właściwości. Rola etyki i technologii wojennych w kształtowaniu tożsamości postaci gracza w RTS-ach

Szymon Piotr KUKULAK


strony / pages: 89-108
pobrań / downloads: 152
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 3857powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2652powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 6594powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 4621powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3390powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 6582powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 4789powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra komputerowa Emergency - skuteczny środek dydaktyczny w edukacji dla bezpieczeństwa

Karol KOWALCZUK

Homo Ludens 1(3)/2011, 63 - 70pobrań / downloads: 1824powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 8338powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2212powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry kooperacyjne na zajęciach języka obcego dla przedszkolaków

Natalia WAJDA

Homo Ludens , 199-2013pobrań / downloads: 895powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie w grze, seks w grze

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1/2009, 257 - 268pobrań / downloads: 4863powiązane powiązane artykuły / related articles

Czy jesteś kompetentny interkulturowo? Projekt gry sytuacyjnej

Joanna ANDRZEJEWSKA-KWIATKOWSKA, Britta STŐCKMANN

Homo Ludens 1/2009, 25 - 32pobrań / downloads: 2658powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2421powiązane powiązane artykuły / related articles

Nauczanie projektowania gier komputerowych. Oczekiwania studentów a doświadczenia profesjonalistów

Jakub SWACHA, Adam SKRZYSZEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 245 - 256pobrań / downloads: 3691powiązane powiązane artykuły / related articles