Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL7

Rogate hełmy sprzedają się lepiej? O nieprzystawalności współczesnego stanu wiedzy historycznej do potrzeb projektantów gier

Michał SOŁTYSIAK


strony / pages: 191-210
pobrań / downloads: 329
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7794powiązane powiązane artykuły / related articles

Sfera zachowań ludycznych w kontekście społeczno-ekonomicznych konsekwencji kryzysu gospodarczego

Karolina THEL

Homo Ludens 1(2)/2010, 191 - 200pobrań / downloads: 4377powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 11559powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10223powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5824powiązane powiązane artykuły / related articles

Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 4325powiązane powiązane artykuły / related articles

Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1(3)/2011, 117 - 138pobrań / downloads: 2497powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8159powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 5881powiązane powiązane artykuły / related articles

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Beata RUSEK

Homo Ludens 1(2)/2010, 151 - 160pobrań / downloads: 9613powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 3624powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3396powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 3034powiązane powiązane artykuły / related articles

„Gra” w uwodzenie. Seduction community jako nowe zjawisko społeczne

Sławomir WACEWICZ

Homo Ludens 1/2009, 279 - 288pobrań / downloads: 4442powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2586powiązane powiązane artykuły / related articles