Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL7

Sztuka gier wideo. Wybrane aspekty badań nad estetycznością i artyzmem gier komputerowych

Andrzej STRUŻYNA


strony / pages: 213-226
pobrań / downloads: 537
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 9975powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2347powiązane powiązane artykuły / related articles

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Beata RUSEK

Homo Ludens 1(2)/2010, 151 - 160pobrań / downloads: 9036powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7140powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2806powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 8903powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 9102powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 5333powiązane powiązane artykuły / related articles

Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązującej rozrywki do zideologizowanego medium

Paweł OLSZEWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 167 - 180pobrań / downloads: 1854powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7151powiązane powiązane artykuły / related articles

Augustyn SURDYK (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom I, seria „Język–kultura–komunikacja” nr 1, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań, 2007., Augustyn SURDYK, Jerzy Zygmunt SZEJA (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom II, seria „Język–kultura–komunikacja” nr 2, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2007. (Agata HOFMAN, Monika MOTYKA)

Augustyn SURDYK, Jerzy Zygmunt SZEJA (red.)

Homo Ludens 1/2009, 313 - 322pobrań / downloads: 3317powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra The Witcher w uniwersum Wiedźmina

Maria GARDA

Homo Ludens 1(2)/2010, 19 - 28pobrań / downloads: 2682powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 5020powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne gry fabularne (LARP-y) w nauczaniu szkolnym

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1/2009, 177 - 190pobrań / downloads: 3258powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5143powiązane powiązane artykuły / related articles