Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL9

Pisząc dyscyplinę. O historii badań gier cyfrowych i zawiłościach jej pisania na, przykładzie "(bardzo) krótkiej historii game studies" Fransa Mäyry

Agnieszka Kliś-BRODOWSKA



Powiązane artykuły


E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 6853powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 4857powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2234powiązane powiązane artykuły / related articles

Sztuka gier wideo. Wybrane aspekty badań nad estetycznością i artyzmem gier komputerowych

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 213-226pobrań / downloads: 423powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 9472powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 2717powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 5093powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra jako model społeczny. O potrzebie grania w społeczeństwie współczesnym

Michał WRÓBLEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 289 - 301pobrań / downloads: 4650powiązane powiązane artykuły / related articles

Nauczanie projektowania gier komputerowych. Oczekiwania studentów a doświadczenia profesjonalistów

Jakub SWACHA, Adam SKRZYSZEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 245 - 256pobrań / downloads: 3764powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 8693powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 2892powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne gry fabularne (LARP-y) na lekcjach historii - raport z badań

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 149 - 172pobrań / downloads: 1037powiązane powiązane artykuły / related articles

Zabawy rozwijające sprawność mówienia w języku obcym

Beata RUSEK

Homo Ludens 1(2)/2010, 151 - 160pobrań / downloads: 8736powiązane powiązane artykuły / related articles

Kultura a język. Rola gier w rozwoju językowym współczesnego człowieka w świetle hipotezy Sapira-Whorfa

Artur URBANIAK

Homo Ludens 1/2009, 269 - 278pobrań / downloads: 4899powiązane powiązane artykuły / related articles

Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązującej rozrywki do zideologizowanego medium

Paweł OLSZEWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 167 - 180pobrań / downloads: 1757powiązane powiązane artykuły / related articles