Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL9

Building players' engagement - a case study of games with a purpose in science

Paweł ŁUPKOWSKI, Dagmara DZIEDZIC


strony / pages: 127-145
pobrań / downloads: 192
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 3005powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12257powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1823powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 8070powiązane powiązane artykuły / related articles

Translation of video games and films - a comparative analysis of selected technical problems

Mateusz SAJNA

Homo Ludens , 219-232pobrań / downloads: 2483powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10793powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8951powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 6338powiązane powiązane artykuły / related articles

Koncepcja relacji wspomagającej C.R. Rogersa jako inspiracja dla glottodydaktyki na kierunkach neoflologicznych. O roli nauczyciela akademickiego i technikach ludycznych

Paweł HOSTYŃSKI

Homo Ludens 1/2009, 85 - 102pobrań / downloads: 4472powiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 139 - 154pobrań / downloads: 2502powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 5383powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne gry fabularne (LARP-y) w nauczaniu szkolnym

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1/2009, 177 - 190pobrań / downloads: 3635powiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 103 - 116pobrań / downloads: 3141powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3557powiązane powiązane artykuły / related articles

Mierzalny wynik gry (w kontekście analizy książek-gier)

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1(2)/2010, 107 - 120pobrań / downloads: 1950powiązane powiązane artykuły / related articles