Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL9

Wykorzystanie systemu planowania powtórek z elementami gamifikacji w nauczaniu podstaw programowania komputerów

Jakub SWACHA


strony / pages: 225-241
pobrań / downloads: 73
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 8543powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 4621powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 6593powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 6582powiązane powiązane artykuły / related articles

Kultura a język. Rola gier w rozwoju językowym współczesnego człowieka w świetle hipotezy Sapira-Whorfa

Artur URBANIAK

Homo Ludens 1/2009, 269 - 278pobrań / downloads: 4821powiązane powiązane artykuły / related articles

„Gra” w uwodzenie. Seduction community jako nowe zjawisko społeczne

Sławomir WACEWICZ

Homo Ludens 1/2009, 279 - 288pobrań / downloads: 4009powiązane powiązane artykuły / related articles

Nauczanie projektowania gier komputerowych. Oczekiwania studentów a doświadczenia profesjonalistów

Jakub SWACHA, Adam SKRZYSZEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 245 - 256pobrań / downloads: 3691powiązane powiązane artykuły / related articles

Kulturotwórcza funkcja bajek i gier historycznych – koncepcja nauczania historii dzieci w wieku 1–4 lat

Martyna BIAŁEK

Homo Ludens 1/2009, 41 - 50pobrań / downloads: 2582powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2155powiązane powiązane artykuły / related articles

Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1(3)/2011, 117 - 138pobrań / downloads: 2105powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 9131powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 4913powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie w grze, seks w grze

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1/2009, 257 - 268pobrań / downloads: 4863powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 2868powiązane powiązane artykuły / related articles

Czy jesteś kompetentny interkulturowo? Projekt gry sytuacyjnej

Joanna ANDRZEJEWSKA-KWIATKOWSKA, Britta STŐCKMANN

Homo Ludens 1/2009, 25 - 32pobrań / downloads: 2658powiązane powiązane artykuły / related articles