Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Jak grać w naukę? Eksperymenty z wykorzystaniem gier na podstawie utworów braci Strugackich i nie tylko

Aleksiej FIEDOSIEJEW



Powiązane artykuły


Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych

Marta Matylda KANIA

Homo Ludens , 13-23pobrań / downloads: 121powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 5194powiązane powiązane artykuły / related articles

Funkcja gier w treningach interkulturowych

Cecylia BARŁÓG

Homo Ludens 1/2009, 33 - 40pobrań / downloads: 3052powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2829powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1501powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifying science - the issue of data validation

Paweł KLEKA, Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens , 45-54pobrań / downloads: 887powiązane powiązane artykuły / related articles

Measuring the non-cooperation of players - a Loebner Contest case study

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens , 13-22pobrań / downloads: 830powiązane powiązane artykuły / related articles

Funkcjonowanie wykonawcze profesjonalnych graczy komputerowych

Marta WITKOWSKA

Homo Ludens , 243-257pobrań / downloads: 446powiązane powiązane artykuły / related articles

GRA-nice prawa - metody parascammingowe i retoryka konkursów, teleloterii i loterii SMS-owych

Jagoda JASKUŁA, Augustyn SURDYK

Homo Ludens , 103-125pobrań / downloads: 216powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 11203powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 9893powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9313powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra The Witcher w uniwersum Wiedźmina

Maria GARDA

Homo Ludens 1(2)/2010, 19 - 28pobrań / downloads: 2885powiązane powiązane artykuły / related articles

Kulturotwórcza funkcja bajek i gier historycznych – koncepcja nauczania historii dzieci w wieku 1–4 lat

Martyna BIAŁEK

Homo Ludens 1/2009, 41 - 50pobrań / downloads: 2773powiązane powiązane artykuły / related articles

Ciągle ta sama historia? O powtarzalności fabuł w narracyjnych grach fabularnych

Stanisław KRAWCZYK

Homo Ludens 1/2009, 137 - 154pobrań / downloads: 2771powiązane powiązane artykuły / related articles