Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Dwa aspekty "youtubifkacji" gier video - analiza wybranych przykładów nowego zjawiska w branży gier wideo

Wojciech SOSNOWSKI


strony / pages: 239-254
pobrań / downloads: 32
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych

Marta Matylda KANIA

Homo Ludens , 13-23pobrań / downloads: 45powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7380powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie w grze, seks w grze

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1/2009, 257 - 268pobrań / downloads: 5054powiązane powiązane artykuły / related articles

„Gra” w uwodzenie. Seduction community jako nowe zjawisko społeczne

Sławomir WACEWICZ

Homo Ludens 1/2009, 279 - 288pobrań / downloads: 4232powiązane powiązane artykuły / related articles

Nazwy własne a lokalizacja gier elektronicznych fantasy - o potrzebie przekładu oraz wybranych tendencjach w tłumaczeniu gier anglojęzycznych na rynek polski i niemiecki

Krzysztof INGLOT

Homo Ludens , 73-82pobrań / downloads: 2173powiązane powiązane artykuły / related articles

Retoryka porażki. Semantyczne i perswazyjne funkcje przegranej w serious games, art games i grach głównego nurtu

Piotr STERCZEWSKI

Homo Ludens , 23-36pobrań / downloads: 989powiązane powiązane artykuły / related articles

Punktyfkacja, playifkacja, hazardyzacja? Analiza skuteczności mechanizmów motywacyjnych stosowanych w procesie gamifkacji

Katarzyna SKOK

Homo Ludens , 193-216pobrań / downloads: 31powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9076powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7303powiązane powiązane artykuły / related articles

Sfera zachowań ludycznych w kontekście społeczno-ekonomicznych konsekwencji kryzysu gospodarczego

Karolina THEL

Homo Ludens 1(2)/2010, 191 - 200pobrań / downloads: 4120powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3596powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra The Witcher w uniwersum Wiedźmina

Maria GARDA

Homo Ludens 1(2)/2010, 19 - 28pobrań / downloads: 2764powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 95 - 102pobrań / downloads: 2417powiązane powiązane artykuły / related articles

Reality is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World Jane McGonigal. 2011. New York: Penguin Press, ss. 388

MICHAŁ MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 239 - 246pobrań / downloads: 2407powiązane powiązane artykuły / related articles

Of Dice and Men. The role of dice in board and table games

Jens JAHNKE, Britta STŐCKMANN

Homo Ludens 1(2)/2010, 37 - 50pobrań / downloads: 2061powiązane powiązane artykuły / related articles