Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Gry fabularne jako sposób zwiększenia kontroli nad rzeczywistością. Poczucie umiejscowienia kontroli oraz emocjonalność graczy, w porównaniu do młodzieży niegrającej

Radosław B. WALCZAK, Joanna WĘŻOWSKA


strony / pages: 255-268
pobrań / downloads: 166
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10232powiązane powiązane artykuły / related articles

Drama na lekcjach języka obcego - o potencjale metody

Anna MARKO

Homo Ludens , 87-100pobrań / downloads: 2028powiązane powiązane artykuły / related articles

Artystyczne gry Anny Anthropy

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 187-198pobrań / downloads: 1025powiązane powiązane artykuły / related articles

Translation of video games and films - a comparative analysis of selected technical problems

Mateusz SAJNA

Homo Ludens , 219-232pobrań / downloads: 2166powiązane powiązane artykuły / related articles

Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 81 - 94pobrań / downloads: 1854powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej w grach. Wnioski z badań nad iluzją gumowej ręki i obecnością

Katarzyna SKOK

Homo Ludens , 13-31pobrań / downloads: 1216powiązane powiązane artykuły / related articles

Measuring the non-cooperation of players - a Loebner Contest case study

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens , 13-22pobrań / downloads: 883powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9525powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8174powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7799powiązane powiązane artykuły / related articles

Lokalizacja gier komputerowych - czyżby dziecinnie proste? Nowe perspektywy w szkoleniu tłumaczy pisemnych

Erik-Jan KUIPERS

Homo Ludens 1(2)/2010, 77 - 86pobrań / downloads: 5889powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 5267powiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 139 - 154pobrań / downloads: 2366powiązane powiązane artykuły / related articles

Recepta na klęskę w komunikacji międzykulturowej - o ksenofobicznych grach komunikacyjnych Amélie Nothomb

Arkadiusz JABŁOŃSKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 29 - 36pobrań / downloads: 1624powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 11573powiązane powiązane artykuły / related articles