Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Tubylcze gry wideo jako narzędzie do wspierania i ochrony kultur ludności rdzennej w Amerykach. Przykłady Never Alone i Huni Kuin: Yube Baitana

Krzysztof ZĄBECKI


strony / pages: 269-281
pobrań / downloads: 23
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych

Marta Matylda KANIA

Homo Ludens , 13-23pobrań / downloads: 45powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9076powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 7380powiązane powiązane artykuły / related articles

„Gra” w uwodzenie. Seduction community jako nowe zjawisko społeczne

Sławomir WACEWICZ

Homo Ludens 1/2009, 279 - 288pobrań / downloads: 4232powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra w (nie)porozumienie

Małgorzata BORTLICZEK

Homo Ludens 1/2009, 51 - 60pobrań / downloads: 2596powiązane powiązane artykuły / related articles

O opozycji hardcore /casual

Paweł GRABARCZYK

Homo Ludens , 89-109pobrań / downloads: 419powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7303powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 5331powiązane powiązane artykuły / related articles

Nazwy własne a lokalizacja gier elektronicznych fantasy - o potrzebie przekładu oraz wybranych tendencjach w tłumaczeniu gier anglojęzycznych na rynek polski i niemiecki

Krzysztof INGLOT

Homo Ludens , 73-82pobrań / downloads: 2173powiązane powiązane artykuły / related articles

Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)

Paweł ŁUPKOWSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 81 - 94pobrań / downloads: 1730powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie gry honoryfikatywne. Czego nie widać?

Arkadiusz JABŁOŃSKI

Homo Ludens , 83-92pobrań / downloads: 840powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifikacja w edukacji: przegląd wymagań dla platformy gamifikacyjnej

Jakub WAWRZYNIAK, Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens , 229-247pobrań / downloads: 434powiązane powiązane artykuły / related articles

Prezentacja struktury formalnej MDA

Marcin PETROWICZ

Homo Ludens , 173-189pobrań / downloads: 223powiązane powiązane artykuły / related articles

Miejsce badań nad grami wideo w geografii

Krzysztof ZĄBECKI

Homo Ludens , 249-263pobrań / downloads: 208powiązane powiązane artykuły / related articles

GRA-nice prawa - metody parascammingowe i retoryka konkursów, teleloterii i loterii SMS-owych

Jagoda JASKUŁA, Augustyn SURDYK

Homo Ludens , 103-125pobrań / downloads: 181powiązane powiązane artykuły / related articles