Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL0

Zanurzenie w cyfrowej rzeczywistości. Kółko i krzyżyk a gra wideo. Recenzja książki Gry wideo. Zarys poetyki Piotra Kubińskiego

Sonia MRZYGŁOCKA


strony / pages: 291-302
pobrań / downloads: 25
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych

Marta Matylda KANIA

Homo Ludens , 13-23pobrań / downloads: 45powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra jako model społeczny. O potrzebie grania w społeczeństwie współczesnym

Michał WRÓBLEWSKI

Homo Ludens 1/2009, 289 - 301pobrań / downloads: 4869powiązane powiązane artykuły / related articles

Artystyczne gry Anny Anthropy

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 187-198pobrań / downloads: 939powiązane powiązane artykuły / related articles

Eksperymentalne komputerowe gry tekstowe lat 90. a ruch notgames

Paweł SCHREIBER

Homo Ludens , 131-140pobrań / downloads: 734powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 7303powiązane powiązane artykuły / related articles

Polskie palindromy dawniej i dziś

Tadeusz MORAWSKI, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 191 - 204pobrań / downloads: 3596powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2733powiązane powiązane artykuły / related articles

Kulturotwórcza funkcja bajek i gier historycznych – koncepcja nauczania historii dzieci w wieku 1–4 lat

Martyna BIAŁEK

Homo Ludens 1/2009, 41 - 50pobrań / downloads: 2729powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra w (nie)porozumienie

Małgorzata BORTLICZEK

Homo Ludens 1/2009, 51 - 60pobrań / downloads: 2596powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

Homo Ludens 1(3)/2011, 215 - 235pobrań / downloads: 2422powiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 139 - 154pobrań / downloads: 2197powiązane powiązane artykuły / related articles

Nazwy własne a lokalizacja gier elektronicznych fantasy - o potrzebie przekładu oraz wybranych tendencjach w tłumaczeniu gier anglojęzycznych na rynek polski i niemiecki

Krzysztof INGLOT

Homo Ludens , 73-82pobrań / downloads: 2173powiązane powiązane artykuły / related articles

Of Dice and Men. The role of dice in board and table games

Jens JAHNKE, Britta STŐCKMANN

Homo Ludens 1(2)/2010, 37 - 50pobrań / downloads: 2061powiązane powiązane artykuły / related articles

Gra komputerowa Emergency - skuteczny środek dydaktyczny w edukacji dla bezpieczeństwa

Karol KOWALCZUK

Homo Ludens 1(3)/2011, 63 - 70pobrań / downloads: 1999powiązane powiązane artykuły / related articles

Zastosowanie koncepcji kapitału społecznego w badaniach ludologicznych. Przykład branży gier komputerowych

Andrzej KLIMCZUK

Homo Ludens 1(2)/2010, 51 - 60pobrań / downloads: 1837powiązane powiązane artykuły / related articles