Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL1

Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych

Jacek FRANCIKOWSKI



Powiązane artykuły


E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8908powiązane powiązane artykuły / related articles

Sztuka gier wideo. Wybrane aspekty badań nad estetycznością i artyzmem gier komputerowych

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 213-226pobrań / downloads: 1116powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9861powiązane powiązane artykuły / related articles

Wykorzystanie technik ludycznych oraz WebQuest w nauczaniu języka specjalistycznego

Bartosz CUDZICH

Homo Ludens 1(4)/2012, 31 - 44pobrań / downloads: 4172powiązane powiązane artykuły / related articles

Czym jest gra? Uwagi o analogicznej wieloznaczności pojęcia gry. Kontekst nauk o zarządzaniu

Jan F. JACKO

Homo Ludens , 93-108pobrań / downloads: 1490powiązane powiązane artykuły / related articles

Magia i Miecz Magazine: The Evolution of Tabletop RPG in Poland and its Anglo-Saxon Context

Aleksandra MOCHOCKA, Michał MOCHOCKI

Homo Ludens , 167-195pobrań / downloads: 884powiązane powiązane artykuły / related articles

Czym jest gra? Uwagi o przedmiocie ludologii. Analiza fenomenologiczno-metodologiczna

Jan F. JACKO

Homo Ludens , 65-83pobrań / downloads: 823powiązane powiązane artykuły / related articles

Sportowa (r)ewolucja: od "Fify" do Kinecta. Nowe przestrzenie wirtualnego sportu

Adam FLAMMA

Homo Ludens , 69-86pobrań / downloads: 432powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12217powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10759powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 6280powiązane powiązane artykuły / related articles

Ontologia myślenia strategicznego

Jan Franciszek JACKO

Homo Ludens 1/2009, 113 - 122pobrań / downloads: 5381powiązane powiązane artykuły / related articles

Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 4485powiązane powiązane artykuły / related articles

Status naukowy ludologii. Przyczynek do dyskusji

Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 223 - 244pobrań / downloads: 3814powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2994powiązane powiązane artykuły / related articles