Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL1

Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study

Paweł ŁUPKOWSKI, Violetta KRAJEWSKA


strony / pages: 155-171
pobrań / downloads: 41
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12217powiązane powiązane artykuły / related articles

Sportowa (r)ewolucja: od "Fify" do Kinecta. Nowe przestrzenie wirtualnego sportu

Adam FLAMMA

Homo Ludens , 69-86pobrań / downloads: 432powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10759powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9861powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8908powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamification for Question Processing Research - the QuestGen Game

Paweł ŁUPKOWSKI, Patrycja WIETRZYCKA

Homo Ludens , 161-171pobrań / downloads: 325powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 2994powiązane powiązane artykuły / related articles

Zastosowanie koncepcji kapitału społecznego w badaniach ludologicznych. Przykład branży gier komputerowych

Andrzej KLIMCZUK

Homo Ludens 1(2)/2010, 51 - 60pobrań / downloads: 2016powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1807powiązane powiązane artykuły / related articles

Być kobietą, być graczem... Funkcjonowanie wyrazu "graczka" w przestrzeni internetu

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 191-204pobrań / downloads: 1700powiązane powiązane artykuły / related articles

Cultural Determinants of Board Games Preferences

Michał MIJAL

Homo Ludens , 117-130pobrań / downloads: 1132powiązane powiązane artykuły / related articles

Sztuka gier wideo. Wybrane aspekty badań nad estetycznością i artyzmem gier komputerowych

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 213-226pobrań / downloads: 1116powiązane powiązane artykuły / related articles

Badanie tradycyjnych sportów i gier ruchowych jako perspektywiczny obszar badawczy

Bartosz PRABUCKI

Homo Ludens , 205-218pobrań / downloads: 1034powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifikacja w edukacji: przegląd wymagań dla platformy gamifikacyjnej

Jakub WAWRZYNIAK, Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens , 229-247pobrań / downloads: 753powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 31 - 42pobrań / downloads: 8056powiązane powiązane artykuły / related articles