Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL1

Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study

Paweł ŁUPKOWSKI, Violetta KRAJEWSKA


strony / pages: 155-171
pobrań / downloads: 53
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12292powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10846powiązane powiązane artykuły / related articles

Kwestionariusz immersji - polska adaptacja i empiryczna weryfikacja narzędzia

Paweł STROJNY, Agnieszka STROJNY

Homo Ludens , 187-198pobrań / downloads: 1385powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9905powiązane powiązane artykuły / related articles

Lektury szkolne w ratingu PEGI

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1(2)/2010, 121 - 136pobrań / downloads: 3018powiązane powiązane artykuły / related articles

Cultural Determinants of Board Games Preferences

Michał MIJAL

Homo Ludens , 117-130pobrań / downloads: 1154powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifikacja w edukacji: przegląd wymagań dla platformy gamifikacyjnej

Jakub WAWRZYNIAK, Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens , 229-247pobrań / downloads: 776powiązane powiązane artykuły / related articles

Między interaktywnością a intermedialnością. Książka jako przestrzeń gry

Aleksandra MOCHOCKA

Homo Ludens 1/2009, 155 - 176pobrań / downloads: 5398powiązane powiązane artykuły / related articles

Zastosowanie koncepcji kapitału społecznego w badaniach ludologicznych. Przykład branży gier komputerowych

Andrzej KLIMCZUK

Homo Ludens 1(2)/2010, 51 - 60pobrań / downloads: 2039powiązane powiązane artykuły / related articles

Dydaktyczne aspekty projektowania gier

Maciej SŁOMCZYŃSKI

Homo Ludens , 141-152pobrań / downloads: 1479powiązane powiązane artykuły / related articles

Sportowa (r)ewolucja: od "Fify" do Kinecta. Nowe przestrzenie wirtualnego sportu

Adam FLAMMA

Homo Ludens , 69-86pobrań / downloads: 445powiązane powiązane artykuły / related articles

Ontologia myślenia strategicznego

Jan Franciszek JACKO

Homo Ludens 1/2009, 113 - 122pobrań / downloads: 5411powiązane powiązane artykuły / related articles

Narracyjne gry fabularne jako droga do nieświadomości

Aleksandra BUSSE-BRANDYK, Dorota CHMIELEWSKA-ŁUCZAK

Homo Ludens 1/2009, 61 - 74pobrań / downloads: 4526powiązane powiązane artykuły / related articles

Augustyn SURDYK (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom I, seria „Język–kultura–komunikacja” nr 1, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań, 2007., Augustyn SURDYK, Jerzy Zygmunt SZEJA (red.), Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom II, seria „Język–kultura–komunikacja” nr 2, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2007. (Agata HOFMAN, Monika MOTYKA)

Augustyn SURDYK, Jerzy Zygmunt SZEJA (red.)

Homo Ludens 1/2009, 313 - 322pobrań / downloads: 3810powiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne gry fabularne (LARP-y) w nauczaniu szkolnym

Michał MOCHOCKI

Homo Ludens 1/2009, 177 - 190pobrań / downloads: 3657powiązane powiązane artykuły / related articles