Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL1

Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context

Jerzy Zygmunt SZEJA, Augustyn Surdyk


strony / pages: 211-227
pobrań / downloads: 16
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Sportowa (r)ewolucja: od "Fify" do Kinecta. Nowe przestrzenie wirtualnego sportu

Adam FLAMMA

Homo Ludens , 69-86pobrań / downloads: 412powiązane powiązane artykuły / related articles

Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9765powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 8736powiązane powiązane artykuły / related articles

Ciągle ta sama historia? O powtarzalności fabuł w narracyjnych grach fabularnych

Stanisław KRAWCZYK

Homo Ludens 1/2009, 137 - 154pobrań / downloads: 2959powiązane powiązane artykuły / related articles

Sztuka gier wideo. Wybrane aspekty badań nad estetycznością i artyzmem gier komputerowych

Andrzej STRUŻYNA

Homo Ludens , 213-226pobrań / downloads: 1072powiązane powiązane artykuły / related articles

Jeszcze o neutralności. Ślepe zaułki pewnych gier honoryfikatywnych

Arkadiusz JABŁOŃSKI

Homo Ludens , 111-124pobrań / downloads: 262powiązane powiązane artykuły / related articles

Time and Temporality in Live-Action Role-Playing

J. Tuomas HARVIAINEN

Homo Ludens , 13-24pobrań / downloads: 125powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12040powiązane powiązane artykuły / related articles

Gryfy, harpie, syreny i inne stwory - o hybrydach w narracyjnych grach fabularnych

Henryk DUSZYŃSKI

Homo Ludens 1(4)/2012, 63 - 86pobrań / downloads: 6144powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1749powiązane powiązane artykuły / related articles

Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami

Tomasz KAMIŃSKI

Homo Ludens , 109-118pobrań / downloads: 1289powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry kooperacyjne na zajęciach języka obcego dla przedszkolaków

Natalia WAJDA

Homo Ludens , 199-2013pobrań / downloads: 1241powiązane powiązane artykuły / related articles

Współczesne modele komercjalizacji gier komputerowych: zasady funkcjonowania i opinie graczy

Jakub SWACHA

Homo Ludens , 267-278pobrań / downloads: 1095powiązane powiązane artykuły / related articles

Dancing toys: The quest for mechanical life

Vassiliki BARBOUSSI, Evangelia KOURTI

Homo Ludens , 37-46pobrań / downloads: 1016powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifikacja w edukacji: przegląd wymagań dla platformy gamifikacyjnej

Jakub WAWRZYNIAK, Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens , 229-247pobrań / downloads: 719powiązane powiązane artykuły / related articles