Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016   ·   1(10)/2017
1(11)/2018 early citation
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
Polityka prywatności
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

HL1

Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context

Jerzy Zygmunt SZEJA, Augustyn Surdyk


strony / pages: 211-227
pobrań / downloads: 40
pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf
powiązane powiązane artykuły / related articles

Powiązane artykuły


Życie i twórczość naukowa profesora Wincentego Okonia. Iubilaei causa laudatio

Stanisław JUSZCZYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1/2009, 11 - 21pobrań / downloads: 9986powiązane powiązane artykuły / related articles

Współczesne modele komercjalizacji gier komputerowych: zasady funkcjonowania i opinie graczy

Jakub SWACHA

Homo Ludens , 267-278pobrań / downloads: 1163powiązane powiązane artykuły / related articles

Drama na lekcjach języka obcego - o potencjale metody

Anna MARKO

Homo Ludens , 87-100pobrań / downloads: 2434powiązane powiązane artykuły / related articles

Gamifikacja w edukacji: przegląd wymagań dla platformy gamifikacyjnej

Jakub WAWRZYNIAK, Jakub MARSZAŁKOWSKI

Homo Ludens , 229-247pobrań / downloads: 805powiązane powiązane artykuły / related articles

Człowiek jako aktor na scenie życia. Teorie G. H. Meada i E. Goffmana a narracyjne gry fabularne

Dorota ĆWIKLIŃSKA-SURDYK, Augustyn SURDYK

Homo Ludens 1(4)/2012, 45 - 62pobrań / downloads: 12350powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

Homo Ludens 1(3)/2011, 71 - 80pobrań / downloads: 10954powiązane powiązane artykuły / related articles

E-sport z perspektywy teorii sportu

Andrzej STĘPNIK

Homo Ludens 1/2009, 213 - 222pobrań / downloads: 9111powiązane powiązane artykuły / related articles

An Introduction to Game Studies. Games in Culture. (Radosław BOMBA, „Jak badać gry komputerowe?”)

Frans MÄYRÄ

Homo Ludens 1/2009, 305 - 308pobrań / downloads: 3609powiązane powiązane artykuły / related articles

Ciągle ta sama historia? O powtarzalności fabuł w narracyjnych grach fabularnych

Stanisław KRAWCZYK

Homo Ludens 1/2009, 137 - 154pobrań / downloads: 3066powiązane powiązane artykuły / related articles

Gry, procedury, przewidywalność – w kontekście polsko-japońskiej komunikacji międzykulturowej

Arkadiusz JABŁOŃSKI

Homo Ludens 1/2009, 103 - 112pobrań / downloads: 2358powiązane powiązane artykuły / related articles

Socjolekt uczestników klasycznych gier fabularnych jako profesjolekt

Marzena MATYKA

Homo Ludens , 101-116pobrań / downloads: 1864powiązane powiązane artykuły / related articles

Dlaczego mężczyźni grają w FIFA, a kobiety w The Sims? Przemoc symboliczna w grach komputerowych

Magdalena TUŁA

Homo Ludens , 279-288pobrań / downloads: 1583powiązane powiązane artykuły / related articles

Retoryka porażki. Semantyczne i perswazyjne funkcje przegranej w serious games, art games i grach głównego nurtu

Piotr STERCZEWSKI

Homo Ludens , 23-36pobrań / downloads: 1205powiązane powiązane artykuły / related articles

Badanie tradycyjnych sportów i gier ruchowych jako perspektywiczny obszar badawczy

Bartosz PRABUCKI

Homo Ludens , 205-218pobrań / downloads: 1058powiązane powiązane artykuły / related articles

Eksperymentalne komputerowe gry tekstowe lat 90. a ruch notgames

Paweł SCHREIBER

Homo Ludens , 131-140pobrań / downloads: 982powiązane powiązane artykuły / related articles