Strona startowa
Aktualności
Forum
Czym jest PTBG?
Konferencje
Publikacje
Homo Ludens
1/2009       ·   1(2)/2010
1(3)/2011   ·   1(4)/2012
1(5)/2013   ·   1(6)/2014
1(7)/2015   ·   2(8)/2015
1(9)/2016
Procedura recenzowania
 
Działalność społeczna i edukacyjna
Rating gier komputerowych
 
Członkowie
Statut PTBG
Zarząd PTBG
Koła PTBG
Kontakt z PTBG
Współpraca
 
What is PTBG?



Polskie Towarzystwo Badania Gier

Homo Ludens

1(3)/2011

HL3


Czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier

ISSN 2080-4555


SPIS TREŚCI

pobrań / downloads: 1170pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf

Sylwetka naukowa profesor Izabeli Prokop

Augustyn SURDYK

strony / pages: 9 - 17pobrań / downloads: 968pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles
I. ARTYKUŁY/ARTICLES

Polnische Kultur und Sprache-Seminar. Ein Vorschlag zur Förderung interkultureller Kompetenz der deutschen Studierenden mithilfe von Spielen

Joanna ANDRZEJEWSKA-KWIATKOWSKA

strony / pages: 21 - 30pobrań / downloads: 842pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Gry i zabawy na lekcjach języka niemieckiego w czeskiej szkole waldorfskiej

Henryk DUSZYŃSKI

strony / pages: 31 - 42pobrań / downloads: 6987pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Inne spojrzenie na czasowniki hiszpańskie w czasie teraźniejszym. Etapy tworzenia gry dydaktycznej

Weronika GÓRSKA-WOLNIEWICZ

strony / pages: 43 - 52pobrań / downloads: 2334pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Stereotypy i egzotyka - gry jako aktywność bezproduktywna w komunikacji międzykulturowej (na przykładach współczesnego polskiego japonizmu)

Arkadiusz JABŁOŃSKI

strony / pages: 53 - 62pobrań / downloads: 1334pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Gra komputerowa Emergency - skuteczny środek dydaktyczny w edukacji dla bezpieczeństwa

Karol KOWALCZUK

strony / pages: 63 - 70pobrań / downloads: 1915pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Gry szkoleniowe w nauczaniu dorosłych. Metoda i zastosowanie na przykładzie gry komunikacyjno-decyzyjnej MaxCom

Marcin ŁĄCZYŃSKI

strony / pages: 71 - 80pobrań / downloads: 8911pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Human computation - how people solve difficult AI problems (having fun doing it)

Paweł ŁUPKOWSKI

strony / pages: 81 - 94pobrań / downloads: 1660pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Gry wideo i kultura autentyczności

Tomasz MAJKOWSKI

strony / pages: 95 - 102pobrań / downloads: 2292pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

The importance of advertising exchange for marketing browser games

Jakub MARSZAŁKOWSKI

strony / pages: 103 - 116pobrań / downloads: 2773pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Alternate Reality Games - gry rzeczywistości alternatywnej - zjawisko graniczne

Aleksandra MOCHOCKA

strony / pages: 117 - 138pobrań / downloads: 2245pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Sarmackie dziedzictwo kulturowe w grze fabularnej Dzikie Pola

Michał MOCHOCKI

strony / pages: 139 - 154pobrań / downloads: 2076pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Wszystko gra! Gry miejskie w przestrzeni Warszawy

Olga NOWAKOWSKA

strony / pages: 155 - 166pobrań / downloads: 3002pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Polityzacja gier wideo. Ewolucja od niezobowiązującej rozrywki do zideologizowanego medium

Paweł OLSZEWSKI

strony / pages: 167 - 180pobrań / downloads: 1805pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Konwencja heroic fantasy w grach fabularnych

Tomasz SMEJLIS

strony / pages: 181 - 198pobrań / downloads: 1472pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Aktywność towarzystw naukowych w internecie na przykładzie PTBG. Podsumowanie siedmiu lat bytności towarzystwa w sieci

Augustyn SURDYK

strony / pages: 199 - 214pobrań / downloads: 1171pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Teatralne i narracyjne gry fabularne jako aktywizujące metody nauczania

Jerzy Zygmunt SZEJA

strony / pages: 215 - 235pobrań / downloads: 2322pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles
II. RECENZJE/REVIEWS

Reality is Broken: Why Games Make Us Better and How They Can Change the World Jane McGonigal. 2011. New York: Penguin Press, ss. 388

MICHAŁ MOCHOCKI

strony / pages: 239 - 246pobrań / downloads: 2287pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles
III. SPRAWOZDANIA/REPORTS

Podsumowanie roku Homo Ludens 1-2009 w internecie

Jakub MARSZAŁKOWSKI

strony / pages: 249 - 258pobrań / downloads: 1032pobierz pdf pobierz pdf / full text pdfpowiązane powiązane artykuły / related articles

Całość Homo Ludens 1(3)-2011

pobrań / downloads: 4449pobierz pdf pobierz pdf / full text pdf