Strona 1 z 1

Lista członków i sympatyków - cd. (od poz. 150)

PostNapisane: Wt kwi 13, 2010 10:24 pm
przez Jerzy Szeja
150. Aleksandra Synowiec,
ola-synowiec$wp.pl
Mgr polonistyki (UW), obecnie w Centrum Studiów Latynoamerykańskich UW na I roku studiów magisterskich i planuje pisać pracę o Aztekach i Inkach w grach komputerowych. W pracy chciałaby połączyć dwa odległe obszary moich zainteresowań: historię konkwisty i mity nt. Ameryki z tamtego okresu oraz gry komputerowej.
Jej zainteresowania krążą wokół kultury popularnej, nowych typów tekstów kultury, internetu, teorii literatury, kognitywizmu oraz historii języka polskiego i najnowszych jego przeobrażeń. Pracę magisterską pisała o specyfice polskiego ragga i dancehallu jako tekstu postmodernistycznego oraz o specyficznym obrazie kobiety w tekstach tego gatunku muzycznego. Pracuje jako nauczycielka języka polskiego jako obcego oraz jako organizator różnego typu ewentów i imprez w Warszawie.
Lubi nie tylko gry komputerowe, ale przede wszystkim erpegi, karcianki i gry planszowe.
151. Michał Konkolewski
alien_m$wp.pl
Jest studentem II roku psychologii oraz absolwentem filozofii 3-letnich studiów licencjackich na UWr. Grał, począwszy od gier planszowych w dzieciństwie, przez szachy, do japońskiego GO (6kyu). Grywa w brydża i pokera. Jest miłośnikiem fantasy, sporadycznym graczem w RPG-i fabularne i karcianki. Również sporo czasu spędził na grach typu MMORPG, MMORTS oraz RTS, FFS, turówkach.
Chce przeprowadzić małe badanie graczy MMORPG w zakresie różnic indywidualnych.

152. Piotr Langowski
trifonow$wp.pl
Student II roku filologii polskiej UAM. Interesuję się głównie cRPG, począwszy od "Falloutów", a skończywszy na "Wiedźminie 2", choć stara się odkrywać też nowe światy, np. "BioShocka" czy przygodówek.
W cRPG interesuje go przede wszystkim: problem interpretacji, nieliniowość, system moralności, miejsce i status tekstu, teoria referencjalności oraz funkcjonowanie znaku.

153. Juliusz Kopczewski
j.kopczewski$wp.pl
Jest studentem IV roku informatyki na Uniwersytecie Warszawskim w trakcie pisania pracy magisterskiej, w której za główny cel stawia sobie zaprojektowanie i częściowe zaimplementowanie silnika fabuł do gier. W skrócie chodzi o wydzielenie fabuły gry komputerowej jako osobnej warstwy w programie i tym samym umożliwienie jej częściowo automatycznego testowania, a dzięki temu również bardziej świadomego projektowania nieliniowych fabuł.
Inne zainteresowania to film, logika (w tym szczególnie programowanie w logice), grafika (niekoniecznie komputerowa).

154. Marcin Łubiński
martinael$o2.pl
Studiuje pedagogikę na Uniwersytecie Zielonogórskim, grywa w RPG od 10/11 roku życia, jeste miłośnikiem fantastyki.
Pisze pracę licencjacką nt. diagnostyki dzieci i młodzieży poprzez RPG (i dramoterapii).
W wolnych chwilach grywa w starego dobrego Młota, nie stroni od starego Świata Mroku, trenuje walkę mieczem i łucznictwo.

155. Jacek Kossacki
j.kossacki$gmail.com
Jest studentem III roku socjologii wydziału humanistycznego AGH w Krakowie. Pisze licencjat, w którym zamierza przedstawić gry planszowe jako przydatny format danych jakościowych. Zawęża swoją pracę do problemu, jak przestrzenie miejskie są odwzorowywane w grach planszowych oraz do tego jak i jakie można zaobserwować strategie użycia przestrzeni miejskich.
Częściej niż w planszówki gra w RPG.

156. Michał Strumecki
michal.strumecki$wp.pl
Jest studentem I roku socjologii na UWr. Wierzy, że gry stają się potężnym, społecznym medium, które coraz częściej ma wpływ na nasze funkcjonowanie w społeczeństwie. Wierzy też, że z pomocą Towarzystwa rozwinie swoją wiedzę w tej dziedzinie, oraz liczy na wsparcie podczas badań.
W samych grach komputerowych szczególnie interesują go nowe rozwiązania w mechanice rozgrywki, wpływ fabuły na jakość produkcji, jak na przestrzeni lat zmieniają się trendy w grach, oraz jaka jest rola gier komputerowych w społeczeństwie konsumpcyjnym i informacyjnym.

157. Marcin Petrowicz
marcin.petrowicz$gmail.com
Student III roku filmoznawstwa na UJ w Krakowie. Hobbystycznie od najmłodszych lat gra w gry fabularne i gry komputerowe. Naukowo interesują go: ewolucja medium gier komputerowych, gry jako nośniki treści oraz wybory moralne w grach (o czym pisze teraz licencjat).

158. Przemysław Ciszek
ciszek.pc$gmail.com
Jest studentem IV roku Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Od kilkunastu lat grywa w gry komputerowe i coraz bardziej interesują go różne ich aspekty. Ponadto gra w gry fabularne oraz czasami w karcianki. To zainteresowanie grami znajduje wyraz w pracy magisterskiej, w której zajmuje się grami na podstawie książek, filmów, seriali i vice versa. Prócz tego daje upust swoim zainteresowaniom dziennikarskim, współpracując z portalami o grach komputerowych.

159. Sebastian Supernak
sebastian.supernak$gmail.com
Interesuje się projektowaniem fabuły i scenariuszy, jako grafik także od strony wizualnej, a jako początkujący producent od strony organizacyjnej. Brał udział w projekcie Black Ice Tales jako koordynator grafiki, następnym był własny projekt 5-ta kolumna, gra akcji z elementami rpg, dziejąca się w przeddzień wybuchu Wielkiej Wojny z Zakonem Krzyżackim, oparta na faktach ustalonych w wyniku trwającej 3 lata kwerendy historycznej, którą prowadzi samodzielnie. Obecnie stara się zaistnieć na rynku gier mobilnych. W projektowaniu gier najbardziej interesuje go łamanie schematów, szczególnie tych związanych z postrzeganiem gier crpg. Uważa, że gatunek ten został wykorzystywany w sposób, który doprowadził do degradacji sensu i idei "role play".
Strona: http://5ta-kolumna.com/

160. Bartłomiej Bęben
zo22$poczta.onet.pl
Studiuje Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Szuka pomocy/porady w kwestii dobrania odpowiednich materiałów do swojej pracy.

161. Marzena Kantorska
marzena.kantorska$gmail.com
Jest studentką trzeciego roku filologii angielskiej. Interesuje się kinematografią oraz grami przygodowymi.

162. Marzena Matyka
marzena.matyka$interia.pl
Jest doktorantką na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Jako adept językoznawstwa interesuje się stylistyką oraz socjolingwistyką. Przymierza się do zbadania socjolektu (socjolektów?) uczestników klasycznych gier fabularnych.

163. Bartek Kłoda-Staniecko
pearlzfan$gmail.com
Jest absolwentem kulturoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego. W tym roku (2011) chce rozpocząć studia doktoranckie i rozwinąć temat z pracy magisterskiej (chciałby skupić się na zaktualizowaniu definicji pojęcia cyberprzestrzeni i zgłębieniu zagadnień wpływających na redefinicję człowieczeństwa przez media cyfrowe - w tym gry wideo - w przestrzeni miejskiej). Studiował matematykę (ze spec. informatyczną), co pozwoliło mu się zdobyć nieco wiedzy związanej z mediami cyfrowymi.

164. Agnieszka Bilska
rewolucja2.0$spoko.pl
Jest nauczycielką języka angielskiego (filologia angielska UJ 97) w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 10 w Gliwicach http://www.zso10.gliwice.pl
Interesuje się zastosowaniem gier w nauczaniu. Marzy o szkole, w której zamiast ocen uczniowie będą osiągali poziomy doświadczenia (EXP), a nudne lekcje, dziś zamknięte w czterech ścianach klas, przeniosą się w świat realny i wirtualny, gdzie zadaniem zespołów/drużyn będzie nauka, poprzez rozwiązywanie realnych problemów.
Przygląda się działalności Institute of Play http://www.instituteofplay.org/ oraz nowojorskiej szkole Quest to Learn http://q2l.org/.
Pracuje nad wdrożeniem w gimnazjum programu tworzenia gier opartego na platformie Gamestar Mechanic http://gamestarmechanic.com/.
Chce wprowadzić nowoczesne technologie mobilne do klas i zmniejszyć "cyfrowy rozłam" ("digital divide") pomiędzy nauczycielami i uczniami.

165. Marek Łukaszewicz
marek.lukaszewicz58$wp.pl
Jest od roku członkiem Towarzystwa i autorem gier, z których cztery - Estima, Prosterno, Basileus i Indago były przedmiotem analizy i testów w poznańskim kole PTBG. Trzy pierwsze są klasycznymi, logicznymi grami planszowymi rozgrywanymi na nietypowych planszach. Czwarta, Indago, jest logiczną grą w sześciokątne karty.
Jest także literatem, ilustrującym własne książki. Próbuje tworzyć scenariuszowe obrazy, które mogłyby się urealnić w filmie animowanym.

166. Michał Szafraniec
michszaf$gmail.com
Jest magistrantem na studiach kulturoznawczych na Uniwersytecie Śląskim. Zainteresowany tematyką badań gier komputerowych - pisze o tym pracę magisterską.

167. Joanna Jarząbkowska
joanna.jarzabkowska$gmail.com
Studiuje kulturoznawstwo na UMCSie w Lublinie. Obecnie pisze pracę licencjacką na temat powstawania więzi społecznych w grach MMO. Jest graczem tego typu gier (a także cRPG).

168. Aleksander Sierżęga
alek.sierzega$gmail.com
Zajmuje się grami zawodowo od 9 lat. Prowadzi firmę Simulation Games Manufacture, zajmującą się tworzeniem gier szkoleniowych, edukacyjnych i symulacyjnych. Od 2010 roku tworzą także gry na platformę Appstore. Do tej pory wydali: Crazy Rabbit Contest (logiczno pamięciowa) i Keri Tap Chrsitmas (logiczna).
Oprócz działalności zawodowej stara się także jak najwięcej growych rozwiązań przemycić do edukacji. Jest Prezesem Fundacji Polski Portal Edukacyjny Interkl@sa ( http://www.interklasa.pl ). Misją portalu jest wyrównywanie szans edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów pochodzących z terenów wiejskich i małych miejscowości. Chciałby stworzyć na portalu dział gier a także tworzyć gry dla polskiej edukacji.

169. Grzegorz Jaśkiewicz
gj.jaskiewicz$gmail.com
Jest doktorantem na Politechnice Warszawskiej, a ukończył informatykę i matematykę na Uniwersytecie Warszawskim.
Zajmuje się sztuczną inteligencją w grach komputerowych. Badania koncentrują się głównie wokół Robocupa, który sam w sobie grą komputerową nie jest, ale stara się patrzeć na niego jak na grę komputerową.
Ponadto interesuje się grami społecznościowymi (w obecnej chwili pracuje nad jedną z nich) oraz samym szeroko pojętym procesem tworzenia gier komputerowych - szczególnie ważne są kwestie związane z badaniem "grywalności" gier komputerowych.

170. Tomasz Nawrot
kary86$o2.pl
Jest studentem Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Pisze pracę magisterską nt. historii i współczesnego obrazu sportów elektronicznych na świecie i w Polsce.

171. Iga Ewa Smoleńska
guha$szuszuguha.com
Jest absolwentką Historii Sztuki Uniwersytetu Gdańskiego oraz studentką wydziału filologicznego na kierunku Kulturoznawstwo. Interesuje się poza grami wątkami mitologicznymi na obszarze interdyscyplinarnym, horrorem, science fiction oraz ikonografią tatuażu.
Od czwartego roku życia gra w gry komputerowe.
W tym roku (2011) obroniła pracę dotyczącą wątków mitologii japońskiej w Ōkami.

172. Sonia Müller
sophie$upcpoczta.pl
Studiuje Psychologię Rozwojową na GWSH w Gdańsku, wcześniej studiowała Stosunki Międzynarodowe na wydziale Japonistyki na WSMGiP w Gdyni. Pisze pracę licencjacką na temat uzależnienia od gry komputerowej MMORPG Lineage II. Grała w Lineage II około 5 lat, aktualnie przerzuciła się na Aiona. Interesuje się grami RPG (również planszowymi, w szczególności Neuroshimą) oraz kulturą i językiem japońskim.

173. Kamil Stachowiak
kamsta14$wp.pl
Jest studentem bezpieczeństwa wewnętrznego na WWSHE w Jarocinie. Interesuje go problematyka zarządzania kryzysowego, a więc i symulacja sytuacji kryzysowych. Bardzo lubi strategiczne gry komputerowe o tematyce militarnej.

174. Łukasz Haśki
faren$onet.eu
Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej (licencjat) Instytutu Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Teologiczno-Humanistycznej; praca dyplomowa "Komputerowe gry fabularne (cRPG) jako pełnoprawne teksty kultury".
Interesuje się grami komputerowymi (w szczególności gatunkiem cRPG) jako gracz, a także ma nadzieję zostać scenarzystą gier wideo. Poza tym interesuje go wpływ nowego medium na kulturę człowieka.
Gadu-gadu: 11634347

175. Marcin Chrupek
marcin.chrupek$gmail.com
Twórca audiowizualny, producent kreatywny oraz przede wszystkim kulturoznawca.

176. Magdalena Tula
magdalena.tula$gmail.com
Doktorantka Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie w 2009 roku obroniła prace magisterską pt."Charakterystyka grup społecznych w grach internetowych". Naukowo zajmuje się zjawiskami społecznymi w internecie, przede wszystkim grami MMO i światami wirtualnymi, a ostatnio koncepcją grywalizacji. Liczy na chętnych do współpracy przy projektach badawczych.

177. Jakub Misztal
percy.wow$gmail.com
Studentem 3. roku socjologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Kończy pisanie pracy licencjackiej pt. "Znaczenie gier wideo dla graczy jako publiczności". Naukowo chciałby kontynuować zgłębianie materii związanej z game studies (z socjologicznego punktu widzenia). Gry są jego pasją i interesuje mnie w zasadzie każdy aspekt z nimi związany. W grach lubi eksplorację świata gry, ciekawe historie i oczywiście kontakt i współpracę z innymi graczami (MMO!).

178. Dariusz Sapaciński
maramas$o2.pl
Wraz z gronem przyjaciół zajmuje się projektami graficznymi na wszelkie okoliczności z grami włącznie. Ostatnimi czasy pochłonął go temat gier edukacyjnych i terapeutycznych, od grafik, przez analizy treści, aż po testy efektywności.

179. Wojciech "Taiffun" Chrzan
taiffun$tlen.pl
Jest studentem kognitywistyki oraz filozofii spec. komunikacja społeczna, na której pisze licencjat dotyczący ontologii gier komputerowych rozszerzając koncepcję Aarsetha. Jest również graczem, szczególnie doceniającym oryginalne rozwiązania koncepcyjne na różnych płaszczyznach. Poza tym pasjonuje go geocaching, ma też doświadczenia jako instruktor ZHP co jest powiązane z grywalizacją.

180. Karolina Kuzia
karolina.kuzia$gmail.com
Absolwentka logistyki na Akademii Obrony narodowej w Warszawie. Pracuje na stanowisku Quest Designer w studiu CD Projekt RED.
W grach najbardziej interesuje ją narracja i sposób budowania świata oraz to, jak za pomocą narracji i kreacji świata można wpływać na nastrój i odczucia gracza.
Tworzy pracę dyplomową na temat wykorzystania outsourcingu w branży gier wideo oraz kierunku rozwoju, szans i zagrożeń takiej strategii.

181. Julia Czerniuk
julia.czerniuk$gmail.com
Doktorantka w Zakładzie Literatury i Kultury Nowoczesnej na Wydziale Filologii Polskiej UAM. Zajmuje się poszukiwaniem i próbą opisu związków, jakie zachodzą pomiędzy literaturą a grami. Pracuje nad rozprawą doktorską, której roboczy tytuł brzmi: "Literackość gier komputerowych czy grywalność literatury? – Analiza zjawiska w kontekście trzech teorii: literatury, gier i mediów". Prowadzi zajęcia "Gry w kulturze" dla specjalności Kultura Mediów Cyfrowych, podczas których stara się jak najszerzej potraktować kategorię gry i pokazać ją w świetle różnych dziedzin wiedzy, nie tylko humanistycznych.
Jest zakochaną w stylistyce Fallouta miłośniczką typowych gier cRPG.

182. Mariusz Orłowski
mentatl$wp.pl
Absolwent filologii polskiej, doktorant literaturoznawstwa na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego (Katedra Historii Literatury). Pracuje nad rozprawą doktorską dotyczącą postaci mitologicznych w RPG. Lubi też cRPG. Interesuje się nauką w ujęciu interdyscyplinarnym, psychologią, filozofią, literaturą.

183. Łukasz Juszczak
juszczak.lukasz$gmail.com
Socjolog (absolwent WSG w Bydgoszczy i UAM w Poznaniu); działacz rowerowy, miłośnik gier planszowych. Obecnie pracownik WSG w Bydgoszczy. Po godzinach także blogger: autor bloga Prosto z pudła, który nie ma charakteru naukowego. Interesuje go szczególnie nurt gier planszowych.

184. Krystian Tomczak
tomczak.krystian$gmail.com
Student III roku socjologii I stopnia na krakowskim AGH i pracownik niewielkiego instytutu badawczego. Obecnie w trakcie pisania licencjatu dotyczącego społeczności w grach MMORPG. Gracz World of Warcraft i miłośnik literatury fantasy.

184. dr Łukasz Androsiuk
jozef314$wp.pl
Adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Ogólnej i Podstaw Edukacji w Instytucie Pedagogiki Akademii Pomorskiej w Słupsku. Starając się być graczem (konsolowym) i badaczem zarazem, zajmuje się analizą zjawisk związanych z kulturą masową i popularną (od roku w szczególności cyberkulturą a dokładniej kulturą gier komputerowych/konsolowych) w kontekście jej/ich istoty (ontologia gier), roli i znaczenia w procesie konstruowania podmiotowości i tożsamości społeczno-kulturowej. Planuje rozpocząć pracę nad książką poświęconą ludologicznej refleksji nad grami komputerowymi/konsolowymi w kontekście jej/ich znaczenia pedagogiczno-tekstualnego. Zajmuje się też komponowaniem muzyki elektronicznej, wykorzystując w tym celu oprogramowanie typu DAW; miłośnik Snookera i absurdalnego dowcipu w typie Monty Pythona.

185. Paweł Szypowicz
pawel.szypowicz$larp-zt.pl
Gdańszczanin, z wykształcenia Informatyk. Interesuje się grami fabularnymi, formą otwartą (JEEP'ami) oraz LARP-ami.
Wraz z gronem przyjaciół z Gdańska pod szyldem klubu fantastyki Zardzewiały Topór tworzy scenariusze gier i organizujemy konwent SPOT.

186. Adam Flamma
adamflamma$op.pl
Jest doktorantem Wydziału Filologicznego na Uniwersytecie Wrocławskim. Naukowo grami komputerowymi i wideo zaczął się interesować po wymianie w ramach stypendium ERASMUS w Tampere, w Finlandii. Po powrocie do Polski napisał pracę magisterską "Gra komputerowa jako adaptacja filmu: problematyka głównego bohatera". Obecnie pracuje nad rozprawą o wizerunkach kobiet w popularnych grach komputerowych i wideo. Szczególnie interesuje się problematyką bohatera i bohaterki w grach, ewolucji w ukazywaniu kobiet w grach, realizacją popularnych motywów literackich i kulturowych w grach oraz powiązaniami gier z szeroko pojętą popkulturą.

187. Marta Chojnowska
mrtchojnowska$gmail.com
Jest czynnym terapeutą małych dzieci (wczesna interwencja) z porażeniem mózgowym, autystycznych. Jest bardzo zainteresowana tworzeniem interaktywnych programów pozwalających moim pacjentom na budowanie poczucia sprawczości i rozwijania możliwości komunikacji. Jestem też psychologiem, absolwentem SWPS WZ Sopot. Prowadzi badania nad gamingiem obejmujące in-game advertising, szczególnie w zakresie możliwości reklamy politycznej "wewnątrz" gier". Przede wszystkim wpływ afektu odczuwanego w grze na percepcję jej "środowiska" oraz wpływ "flow", "presence" na procesy poznawcze - pamięciowe, uwagowe.

188. Marek Janigacz
marekjanigacz$wp.pl
Ukończył socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Pracuje w firmie consultingowej zajmującej się tworzeniem symulacyjnych gier szkoleniowych. Jest także trenerem biznesu.

189. Agnieszka Kochańska
diablo.magisterium$gmail.com
Preferuje cRPG i hack'n'slash.Od czerwca 2013 roku jest magistrem filologii polskiej Wydziału Nauk Humanistycznych UKSW w Warszawie. Praca z zakresu językoznawstwa: Socjolekt użytkowników gier komputerowych serii "Diablo". (Licencjat w 2011 r. z tendencji do skrótowości w tym socjolekcie). Aktualnie stoi przed możliwością kontynuacji drogi badawczej i precyzuje plan badawczy. Oprócz gier interesuje się typografią i polskim książkowym rynkiem wydawniczym.

190. Marek Strączyński
mr00$o2.pl
Oprócz grania interesował się też moddingiem i procesami tworzenia. Ma wykształcenie ekonomicznie i wykorzystuje je, analizując różne zjawiska związane z grami i gry jako takie.

191. dr inż. arch. Rafał Szrajber
rafal.szrajber$p.lodz.pl
Wykładowca w Instytucie Informatyki Politechniki Łódzkiej w zespole Grafiki i Multimediów, gdzie w zespole prowadzi zajęcia z Podstaw Gier Komputerowych (studenci w ramach jednego semestru tworzą trzy proste gry), Projektowania Postaci i Scenografii a od tego semestru Gier Mobilnych. Jest twórcą koncepcji wirtualnej reprezentacji dziedzictwa w oparciu o gry komputerowe.
Z uwagi na to że jest architektem, w grach interesuje go sposób kreowania świata: od wykorzystania wiedzy architektonicznej i urbanistycznej do tworzenia przestrzeni po budowanie atmosfery i opowiadanie fabuły poprzez elementy środowiska i wygląd postaci.
Gra od kiedy pamięta, od gier planszowych po gry mobilne. Obecnie pracuje nad demem gry HOPA bazującym na lokalnym dziedzictwie kulturowym.

192. Michał Tadeusz Mirski
al-malik$tlen.pl
Magister socjologii (UŚ:WNS), pedagog i przedsiębiorca. Zawodowo zajmuje się badaniami (marketingowymi), w szczególności badaniem społeczności gamerskich. Jest bacznym obserwatorem i aktywnym uczestnikiem polskiego fandomu, ogniskującym swoje zainteresowanie wokół socjologii kultury społeczności AR - dokładniej na zagadnieniach semiotyki i aksjologii gier (wideo, fabularnych, towarzyskich).
Z polskim ruchem fanowskim jest związany od 2002 roku. Z czasem stał się współtwórca konwentowych programów, prowadząc sesje RPG, LARP-y i gry terenowe. W konsekwencji został autorem dwóch prac badawczych (obronionych w 2008 i 2010 roku) traktujących o subkulturach wyodrębnionych na podstawie zainteresowań graczy. Dziś jest praktykiem i teoretykiem badań w przestrzeni rozwijającego się rynku gier, samych gier oraz badaczem fenomenów powstałych wokół tego fascynującego zjawiska.

193. Monika Kubiak
monikakub86$wp.pl
Absolwentka Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Interesuje się wpływem gier na edukację dzieci, dlatego pisze pracę na temat "Walory edukacyjne gier fabularnych".

194. Krzysztof Chmielewski
larpowisko$gmail.com
Absolwent politologii i historii UG, ex-student SWA im. D. Baduszkowej. Mediator. Obecnie student WSAiB (prawo) i UKW (Humanistyka 2.0). Czuje się przede wszystkim praktykiem - z zawodu jest edukatorem dramy, półzawodowo prowadzi też szkolenia dla larperów. I gamerem w wymiarze prywatnym - grywa w RPG i larpy, okazjonalnie wydawał własne systemy RPG, a innym - karcianki i gry bitewne. Od lat bada chamberlarpy. W larpach interesuje go zarówno ich przydatność szkoleniowa, jak i dydaktyczna, na równi z bliższymi dramie właściwej formami gry.

195. Dominik Głowacki
d.glowacki@\$1ndieworld.com
Od 2010 r. pisze o grach wideo. 3 lata spędził w redakcji telewizji Hyper+, obecnie jest publicystą w magazynie Gramy!, zastępcą redaktora naczelnego 1ndie World oraz organizatorem drugiej edycji konkursu Indie Basement 2.0. Interesuje się tematyką serious games, grami edukacyjnymi, gamifikacją, reklamą w grach i grami w reklamie, jak również ludologią. Na Uniwersytecie Łódzkim pisze dyplomówkę o mechanizmach emersyjnych w grach wideo.

196. Joanna Roj
joanna.roj$uj.edu.pl
Jest studentką filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pisze pracę magisterską pod tytułem "Ocena botów w grach video".

197. Wojciech Sitek
sitek.wojtek$gmail.com
Jest absolwentem kulturoznawstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Obecnie, w ramach studiów doktoranckich, kontynuuje pracę nad problematyką ideologicznego uwikłania kina amerykańskiego, zainicjowaną podczas studiów II stopnia. Na gruncie filmoznawstwa styka się jeszcze z zagadnieniem ekranowych wyobrażeń cielesności oraz społecznym fenomenem wideokaset.
Obserwuje systematyczny awans kulturowy machinimy, a w wolnych chwilach analizuje fenomen retro-tropów obecnych we współczesnych produkcjach. Działkę ludologiczną dopełnia praca nad mechaniką gry karcianej.
198. Agieszka Adamska
adamska.aga.ewa$gmail.com
Jest studentką II roku SUM kulturoznawstwa na poznańskim UAM-ie (moduł medioznawczy). Dopiero od studiów magisterskich (kiedy przez rok studiowała medioznawstwo i communication design na Braunschweig University of Art) odkryła swoje zamiłowanie do gier komputerowych i nowych mediamów. Interesuje ją przede wszystkim kultura uczestnictwa w mediach cyfrowych.
199. Michał Hordejuk
michalhordejuk$gmail.com
Pracuje jako nauczyciel w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, w których stara się propagować gry analogowe jako alternatywę względem elektronicznej rozrywki na urządzeniach mobilnych oraz jako narzędzie przydatne dla nauczycieli i rodziców. Prowadzi serwis tematyczny edugracja.pl
200. Marcin Zakrzewski
zakrzak.m$gmail.com
Studiuje Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Opolskim. Pisze pracę licencjackiej na temat komunikacji w grach multiplayer. Poza tym miłośnik lan party oraz muzyki.
201. Maciej Sobociński
maciej_sobocinski$o2.pl
pl.linkedin.com/in/maciej-sobociński-188785b3
W 2010 r. obronił pracę magisterską pt. "Działania promocyjne na rynku gier komputerowych i ich wpływ na konsumentów" i został asystentem na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Pracował pół roku jako tester lingwistyczny gier wideo, a kolejne pół jako team leader tychże testów. Zawodowo i prywatnie interesuje się głównie grami wideo (od niedawna też w mniejszym stopniu bitewnymi i planszowymi) i wszystkim, co z nimi związane, w aspekcie szeroko rozumianych nauk o zarządzaniu. Ma na koncie kilka artykułów poświęconych grom wideo, a od 2013 próbuję skończyć doktorat nt. "Rola wirtualnych społeczności w budowaniu marki na przykładzie branży multimedialnych programów komputerowych".
202. Marcin Kaźmierczak
martikazmierczak$gmail.com
Absolwent UMK, socjolog. Przeprowadził 2 duże projekty badawcze. Jednym z nich był opis środowiska graczy RPG oraz przedstawienie walorów dydaktycznych gier tego typu. Projekt był prowadzony pod opieką śp. dr. Tomasza Marciniaka.
Jako student udzielał się w lokalnym fandomie jako prelegent, współorganizator imprez czy też organizator LARP-ów.
W życiu zawodowym zajmuje się biznesplanami, badaniami opinii, zarządzaniem strategicznym, a przede wszystkim zarządzaniem projektami i pozyskiwaniem środków na ich realizację.
Obecnie zainteresował się naukowo graczami gier video. https://uk.linkedin.com/in/martinkazmierczak
203. Aleksandra Jarosz
a.k.jarosz$gmail.com
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Śląskim, grafiki w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych a obecnie doktorantka Katowickiej Akademii Sztuk Pięknych. Zajmuje się również zagadnieniami związanymi z doświadczeniem graczy i osobowością. Więcej informacji na stronie akjarosz.pl
204. Kamila Zielińska
ziel.kam$wp.pl
Pasjonatka gier planszowych. Napisała o nich licencjat, a teraz (XI 2016) pisze pracę magisterską. Studiuje filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim na profilu językoznawczym, a praca dotyczy instrukcji planszówek.
205. dr Paweł Strojny
p.strojny$uj.edu.pl
Pracuje w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ, zajmuje się tam głównie badaniem relacji użytkowników z wirtualnymi doświadczeniami. Prywatnie też gra, głównie w gry Paradoxu i Terraformację Marsa.