Witam!
Zamierzam poruszyć tutułowe zagadnienie w pisanej przeze mnie pracy magisterskiej. I o ile aspekty marketingowe są mi znane, o tyle nie mam zielonego pojęcia, z której strony i jak ugryźć sam temat gier. Wiem, że z całą pewnością muszę zahaczyć o psychologię zabawy, i to będzie punktem wyjścia, ale mam problem z systematyką gier. Chcę pisać o product placement w grach zręcznościowych i o grach w sieci reklamujących różne produkty. Czy wiedzieliście, że gry internetowe to gałąź marketingu, która najdynamiczniej się rozwija? I najskuteczniejszy rodzaj reklamy? Powód jest jeden. Pop-upy denerwują, spam denerwuje, bannery denerwują... a w gry producentów internauci grają po kilka godzin i jeszcze im to sprawia przyjemność. Z żadną reklamą nie spędza się tyle czasu;) Będę wdzięczny za sugestie i ewentualne tytuły książek poruszających tematykę gier. No i oczywiście obiecuję dzielić się elementami swojej pracy, jeśli rzecz jasna jest zainteresowanie.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Konrad