Wiem, przyjrzałem się planom zajęć. Ortografia i składnia rzeczywiście miejscami poraża, ale to przecież się nie przekłada na poziom samych studiów. Programy studiów wyglądają tak:
http://www.ega.org.pl/studia/program_studiow
Studia w ramach każdej ze specjalizacji trwają cztery semestry. Warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia studiów jest zaliczenie wszystkich przedmiotów oraz obrona pracy dyplomowej.
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- projektowanie produkcji gier wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo - Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Projektowanie interakcji
Prezentowanie informacji i tworzenie dokumentacji
Prawo autorskie
Podstawy montażu filmowego
Podstawy reżyserii filmowej
Pisanie scenariuszy
Poetyka z retoryką
Podstawy marketingu i interpretacja wyników badań
Teoria narracji a hipertekst
Psychologia społeczna
Estetyka i psychologia percepcji
Wprowadzenie do ludologii (game studies)
Preprodukcja gry wideo
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- projektowanie mechaniki gier wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo
Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Projektowanie interakcji
Prezentowanie informacji i tworzenie dokumentacji
Prawo autorskie
Podstawy montażu filmowego
Podstawy reżyserii filmowej
Pisanie scenariuszy
Tworzenie dokumentacji technicznej
Podstawy języków skryptowych
Podstawy sztucznej inteligencji
Projektowanie poziomów
Preprodukcja gry wideo
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- programowanie gier wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo
Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Symulacja procesów fizycznych
Podstawy programowania silnika 3D
Wprowadzenie do technologii HDR
Tworzenie dokumentacji technicznej
Systemy cząsteczkowe
Podstawy sztucznej inteligencji
Wprowadzenie do szaderów
Podstawy działania silnika fizycznego
Architektury sprzętowe, procesory wielordzeniowe
Programowanie sieciowe
Wprowadzenie do programowania animacji
Preprodukcja gry wideo
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- modelowanie 3D w grach wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo
Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Grafika konceptowa z elementami estetyki
Tworzenie scenorysów gier
Wprowadzenie do narzędzi tworzenia grafiki
Efekty specjalne w grafice gier
Modelowanie 3D – Postacie (1, 2, 3)
Modelowanie 3D – Otoczenie (1, 2, 3)
Tworzenie i obróbka tekstur (1, 2, 3)
Preprodukcja gry wideo
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- animacja 3D w grach wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo
Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Grafika konceptowa z elementami estetyki
Tworzenie scenorysów gier
Wprowadzenie do narzędzi tworzenia grafiki
Efekty specjalne w grafice gier
Podstawy reżyserii filmowej
Podstawy montażu filmowego
Przygotowanie obiektu 3D do animacji
Animacja 3D tworzona tradycyjnie
Preprodukcja gry wideo
Środowiskowe studia podyplomowe "Europejska Akademia Gier"
- realizacja dźwięku w grach wideo (łącznie 480 godzin zajęć):
Projektowanie gry wideo
Wprowadzenie do tworzenia gier
Analiza i ewaluacja gry wideo
Proces realizacji gry
Podstawy reżyserii filmowej
Podstawy akustyki i percepcji dźwięku
Podstawy reżyserii nagrania
Kompozycja i opracowanie ścieżki dźwiękowej
Dźwięk cyfrowy
Techniki i narzędzia rejestracji dźwięku
Edycja dźwięku, efekty dźwiękowe, biblioteki
Techniki programowania
Dźwięk przestrzenny i auralizacja, postprocessing
Interfejsy dźwiękowe w komputerach
Preprodukcja gry wideo