Strona 1 z 1

Marketing gier komputerowych - badania

PostNapisane: Cz lut 26, 2009 7:07 pm
przez Stanisław Just
Witam kolegów,
Jak już sugerowałem w innych tematach, interesuję się przede wszystkim marketingowym aspektem gier komputerowych, ale jest on też ściśle powiązany ze sposobem postrzegania gry komputerowej.

Lista przygotowywanych przeze mnie badań znajduje się na stronach:
www.GamersResearch.com i www.BadaniaGraczy.pl.
Wśród nich są trzy badania analityczno-statystyczne, które dotyczą:
publikacji w polskim internecie przed premierą, publikacji w magazynach branżowych oraz reguł nazywania gier komputerowych.

Jedno badanie eksperymentalne (do pracy magisterskiej) o kształtowaniu wizerunku marki gier komputerowych przed ich premierą.

Oraz dwa małe badania internetowe, do których realizacji serdecznie zachęcam! Ich adresy to:
www.info.BadaniaGraczy.pl
www.znajomosc.BadaniaGraczy.pl

Jeśli koledzy byliby chętni do pomocy, to serdecznie zapraszam! Jeśli zdecydowaliby się koledzy przesłać te adresy dalej i zachęcić do badania znajomych graczy byłbym jeszcze bardziej wdzięczny.

Te badania nie są do mojej pracy magisterskiej. To dodatkowe działanie, które realizuję jako członek PTBG. :)

Aktualizacja

PostNapisane: Pt mar 20, 2009 6:47 pm
przez Stanisław Just
Aktualizuję temat:
Firma CD Projekt obejmuje patronat i sponsoring nad projektem serii moich badań nad grami i graczami.

Wobec czego pełna lista patronatów wygląda w ten sposób: PTBG, CD Projekt, IPs UJ.

PostNapisane: Pn cze 08, 2009 3:00 pm
przez Stanisław Just
Projekt przebiegł zgodnie z planem i wkrótce (w ciągu najbliższego miesiąca) prawdopodobnie w kilku mediach ukaże się kilka publikacji na temat wyników. Już mam zainteresowanie Gram.pl, Gry-online.pl i Polygamii...

Publikacja

PostNapisane: Śr sie 26, 2009 3:08 pm
przez Stanisław Just
Najważniejsze wyniki badań zostały opublikowane na stronach:
www.BadaniaGraczy.pl i www.GamersResearch.com.

Zapraszam do lektury!