W zasadzie to skromnie polecam przejrzeć wszystkie informatory i publikacje pokonferencyjne PTBG. Temat jest bardzo interesujący i w mniej lub bardziej oczywisty sposób przewijał się przez wiele naszych opracowań.
Kilka lat temu w tekście "Rozrywkowe skrzywienie – kiedy dokuczliwość społeczna gier komputerowych przekroczy dopuszczalny poziom?" zamieściłem koncepcje, która może być przydatna. Jest tam też szereg przykładów właśnie związanych z wskazanymi wątkami wojennymi, ale nie tylko. Od tego czasu miało miejsce jeszcze kilka godnych analizy wydarzeń.
http://www.hc.amu.edu.pl/numery/4/42008.htmlPoza tym sugeruję analizę materiałów związanych z podanymi tutaj grami:
http://www.gamesforchange.org/channels/politics. Sporo wypowiedzi znajdzie się w serwisach branżowych. Temat ma raczej dość "ameryko-globalny" wymiar co mając na uwadze postępujące zmiany w stosunkach międzynarodowych samo w sobie wymaga już poważnego komentarza.
Oczywiście bardzo chętnie zapoznam się z całą pracą.