Strona 1 z 1

ocena wiarygodności botów w grach wideo

PostNapisane: Cz wrz 11, 2014 1:10 pm
przez Joanna Roj
Witam wszystkich w to jesienne popołudnie.

Chciałabym Was prosić o pomoc, która polega na wzięciu udziału w prowadzonym przeze mnie badaniu (które wykonuje do pracy magisterskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim) pod tytułem: Ocena botów w grach wideo Sprawdzam, czy istnieją widoczne różnice w postrzeganiu zachowania botów między ludźmi pochodzącymi z różnych kręgów kulturowych (z Japonii, z Włoch, z Polski).
Zamieszczam tutaj link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1W4RHSv ... =send_form
Badanie zajmuje około trzech minut. Będę wdzięczna za przysługę oraz inne uwagi, rady.

z pozdrowieniami,
Joanna

Re: ocena wiarygodności botów w grach wideo

PostNapisane: Cz wrz 25, 2014 11:46 pm
przez Stanisław Krawczyk
Ankieta wypełniona. Oto moje spostrzeżenia:

1. W pierwszym nagraniu było dużo botów, trudno mi było obserwować wszystkie naraz. Mam wrażenie, że w wyniku tego zadanie może mierzyć raczej sprawność percepcji niż umiejętność rozpoznania bota (czy też poglądy na temat różnic między botami a ludźmi).

2. Całość zajęła mi zdecydowanie więcej czasu, niż sugerowała zapowiedź (myślę, że przynajmniej 10 minut).

3. Nie było dla mnie jasne, czy mogę wracać do filmów po ich pierwszym obejrzeniu oraz czy mogę zapoznawać się z treścią pytań przed obejrzeniem filmu. Według mnie ta niejasność obniża jakość psychometryczną badań (ściślej: stopień ich standaryzacji).

4. In the question about the frequency of playing video games, the leftmost and rightmost answers are defined very clearly, whereas the other three are not.

5. In the "what do you do?" question, what about working students?

6. I think that the survey itself (under the link) should be preceded by an introduction detailing who carries out the research and what will be done with the data.

7. Pomimo zastrzeżeń projekt wydaje mi się ciekawy, innowacyjny metodologicznie (przynajmniej na oko). Życzę udanej pracy nad wynikami!