Edukacyjne zastosowania gier planszowych – praca dyplomowa

Dyskusje naukowe o grach nie-RPG i nie-komputerowych

Moderatorzy: Jerzy Szeja, Augustyn Surdyk, Stanisław Krawczyk

Edukacyjne zastosowania gier planszowych – praca dyplomowa

Postprzez Stanisław Krawczyk » Pn wrz 09, 2013 6:20 pm

Mój znajomy pisze pracę dyplomową z przedmiotu o wdzięcznej nazwie "edukacja biblioteczna z technologią informacyjną". Z uwagi na to poszukuje lektur, które mogłyby być dla niego pomocne (wie już o piśmie "Homo Ludens" oraz pracach prof. Teresy Siek-Piskozub poświęconych edukacyjnej roli gier). W imieniu znajomego (i własnym) proszę o sugestie lekturowe na poniższe tematy:

1. Podstawy i teoria. Definicje i podziały gier planszowych z punktu widzenia nauki.
2. Informacje o grach planszowych stworzonych bądź wydanych na potrzeby projektów edukacyjnych i kulturowych w Polsce.

Znajomy będzie też wdzięczny za wszelkiej maści propozycje dotyczące tego, co można umieścić w pracy, która opisuje możliwości wykorzystania w bibliotece gier planszowych jako swego rodzaju nośnika dla celów edukacyjnych i animacji kulturowej. Mówiąc ściślej, praca ma przedstawić przebieg zajęć z cyklu "Czwartki z grami planszowymi", które autor prowadzi w bibliotece, a także wnioski z tych zajęć i perspektywy na przyszłość.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
Serdecznie pozdrawiam
Stanisław Krawczyk
Stanisław Krawczyk
Badacz Gier
 
Posty: 255
Dołączył(a): Cz wrz 01, 2005 4:40 pm
Lokalizacja: Uniwersytet Adama Mickiewicza

Powrót do Dyskusje pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron