Moderatorzy: Jerzy Szeja, Augustyn Surdyk, Stanisław Krawczyk
Dodatkowe informacje w poście: Forum PTBG Strona Główna--> Dział naukowy--> Dyskusje o grach komputerowych--> Komputerowe gry symulacyjne
Jan Zych napisał(a):Temat:
KONSTRUOWANIE KOMPUTEROWYCH GIER - wybrane problemy
1. METODOLOGIA KONSTRUOWANIA GIER
2. PODSTAWOWE KATEGORIE (pojęcie gry, granie, model, upływ czasu, wygrana/przegrana )
3. OGRANICZENIA (punkt widzenia konstruktorów)
4. ELEMENTY GRY (obiekty, środki, zadania, procesy, zdarzenia, reguły, czas)
5. DYNAMIKA (cykl rozgrywki, interakcje, synchronizacja, model ubywania i odtwarzania zasobów, AAR)
6. GRY I ICH ZASTOSOWANIA W NAUCE
- Kod: Zaznacz cały
Dodatkowe informacje w poście: Forum PTBG Strona Główna--> Dział naukowy--> Dyskusje o grach komputerowych--> Komputerowe gry symulacyjne
Augustyn Surdyk napisał(a):Na dzisiejszym spotkaniu Koła PTBG Kol. dr inż Jan Zych wygłosił referat nt.: „KONSTRUOWANIE KOMPUTEROWYCH GIER - wybrane problemy”
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości