NAJLEPSZE ARTYKUŁY I NAJLEPSZA RECENZJA ROKU
BEST ARTICLES AND BEST REVIEW OF THE YEAR
Can a Developed Structure Be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion
strony / pages: 13-35
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Katarzyna Gozdowska (2019). Can a Developed Structure Be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion. Homo Ludens. 1(12), 13-35.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Gozdowska, Katarzyna
T1 – Can a Developed Structure Be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 13
EP – 35
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_1.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Gozdowska2019,
title = „Can a Developed Structure Be Transparent? The Analysis of Witcher 3: Wild Hunt Interface with Regard to its Influence on the Player’s Immersion”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „13-35”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_1.pdf „,
author = „Gozdowska, Katarzyna”,
}
Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty
strony / pages: 37-54
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Katarzyna Skok (2019). Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty. Homo Ludens. 1(12), 37-54.
TY – JOUR
AU – Skok, Katarzyna
T1 – Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 37
EP – 54
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_2.pdf
ER –
article{Skok2019,
title = „Niepewność w grach – potencjalne korzyści i straty „,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „37-54”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_2.pdf „,
author = „Skok, Katarzyna „,
}
ARTYKUŁY
ARTICLES
OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom
strony / pages: 59-74
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Marek Golonka (2019). OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom. Homo Ludens. 1(12), 59-74.
TY – JOUR
AU – Golonka, Marek
T1 – OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 59
EP – 75
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_3.pdf
ER –
@article{Golonka2019,
title = „OneBookShelf Community Content Programs and the Polish RPG Fandom”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 59-74″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_3.pdf „,
author = „Golonka, Marek”,
}
Perma-Dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games
strony / pages: 77-91
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Eleonora Imbierowicz (2019). Perma-Dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games. Homo Ludens. 1(12), 77-91.
TY – JOUR
AU – Imbierowicz, Eleonora
T1 – Perma-Dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 77
EP – 91
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_4.pdf
ER –
@article{Imbierowicz2019,
title = „Perma-Dying Worlds and the Limit of Eternal Return in Digital Games”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 77-91″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_4.pdf „,
author = „Imbierowicz, Eleonora”,
}
Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny
międzykulturowej narracji niedbałej
strony / pages: 93-106
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Arkadiusz Jabłoński (2019). Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej. Homo Ludens. 1(12), 93-106.
TY – JOUR
AU – Jabłoński, Arkadiusz
T1 – Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 93
EP – 106
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_5.pdf
ER –
@article{Jabłoński2019,
title = ” Ksenofobiczna gra w Japonię – przykład ekstremalny międzykulturowej narracji niedbałej”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „93-106”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_5.pdf „,
author = „Jabłoński, Arkadiusz”,
}
Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
strony / pages: 109-133
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Agnieszka Łojszczyk, Augustyn Surdyk (2019). Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG. Homo Ludens. 1(12), 109-133.
TY – JOUR
AU – Łojszczyk, Agnieszka
AU – Surdyk, Augustyn
T1 – Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 109
EP – 133
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_6.pdf
ER –
@article{Łojszczyk2019,
title = „Agresywne światy – agresja i samoocena a style gry graczy MMORPG”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „109-133”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_6.pdf „,
author = „Łojszczyk, Agnieszka and Surdyk, Augustyn”,
}
Uncanny Valley in Video Games: An Overview
strony / pages: 135-148
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Dawid Ratajczyk (2019). Uncanny Valley in Video Games: An Overview. Homo Ludens. 1(12), 135-148.
TY – JOUR
AU – Ratajczyk, Dawid
T1 – Uncanny Valley in Video Games: An Overview
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 135
EP – 148
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_7.pdf
ER –
@article{Ratajczyk2019,
title = „Uncanny Valley in Video Games: An Overview”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „135-148”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_7.pdf „,
author = „Ratajczyk, Dawid”,
}
Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study
strony / pages: 151-169
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Katarzyna Skok (2019). Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study. Homo Ludens. 1(12), 151-169.
TY – JOUR
AU – Skok, Katarzyna
T1 – Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 151
EP – 169
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_8.pdf
ER –
@article{Skok2019,
title = „Two Faces of Flow: Preliminary Results From a Game Addiction Study”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 151-169″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555″,
url = ” https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_8.pdf „,
author = „Skok, Katarzyna „,
}
Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming
strony / pages: 171-191
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Kamil Szpyt (2019). Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming. Homo Ludens. 1(12), 171-191.
TY – JOUR
AU – Szpyt, Kamil
T1 – Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming.
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 171
EP – 191
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_9.pdf
ER –
@article{Szpyt2019,
title = „Cywilnoprawna problematyka wykorzystania gry komputerowej jako narzędzia promocji: in-game advertising oraz advergaming”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 171-191″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_9.pdf „,
author = „Szpyt, Kamil „,
}
From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects
strony / pages: 193-212
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Filip Tołkaczewski (2019). From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects. Homo Ludens. 1(12), 193-212.
TY – JOUR
AU – Tołkaczewski, Filip
T1 – From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 193
EP – 212
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_10.pdf
ER –
@article{Tołkaczewski2019,
title = „From Symbolism to Realism. Physical and Imaginary Video Game Spaces in Historical Aspects”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „193-212”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_10.pdf „,
author = „Tołkaczewski, Filip”,
}
Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016)
strony / pages: 213-225
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Agata Waszkiewicz (2019). Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016). Homo Ludens. 1(12), 213-225.
TY – JOUR
AU – Waszkiewicz, Agata
T1 – Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016)
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 213
EP – 225
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_11.pdf
ER –
@article{Waszkiewicz 2019,
title = ” Glitch as the Representation of the Uncanny in Oxenfree (2016) „,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „213-225 „,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_11.pdf „,
author = „Waszkiewicz, Agata”,
}
Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
strony / pages: 227-251
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Łukasz Winnicki (2019). Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych. Homo Ludens. 1(12), 227-251.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Winnicki, Łukasz
T1 – Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 227
EP – 251
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_12.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Winnicki2019,
title = „Co jest źródłem satysfakcji gracza? O kluczowej roli wymiany autystycznej w grach komputerowych”
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 227-251″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_12.pdf „,
author = „Winnicki, Łukasz „,
}
RECENZJE
REVIEWS
Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
strony / pages: 255-264
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Mateusz Mądel (2019). Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne. Homo Ludens. 1(12), 255-264.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Mądel, Mateusz
T1 – Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 255
EP – 264
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_13.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Mądel2019,
title = ” Recenzja monografii Kamila Szpyta Obrót dobrami wirtualnymi w grach komputerowych. Studium cywilnoprawne”
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „255-264 „,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_13.pdf „,
author = ” Mądel, Mateusz”,
}
A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh
strony / pages: 267-272
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Agata Waszkiewicz (2019). A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh. Homo Ludens. 1(12), 213-225.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Waszkiewicz, Agata
T1 – A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 267
EP – 272
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_14.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Waszkiewicz 2019,
title = „A Play of Bodies. How We Perceive Videogames by Brendan Keogh”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = ” 267-272″,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_14.pdf „,
author = „Waszkiewicz, Agata”,
}
SPRAWOZDANIA
REPORTS
760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019
strony / pages: 277-281
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Jacek Szymala (2019). 760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019. Homo Ludens. 1(12), 277-281.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Szymala, Jacek
T1 – 760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019
JO – Homo Ludens
VL – 12
IS – 1
PY – 2019///
SP – 277
EP – 281
SN – 2080-4555
L1 – https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_15.pdf
ER –
Format BibTeX:
@article{Szymala2019,
title = „760 prac dyplomowych na temat gier komputerowych wykonanych w 11 polskich uniwersytetach do wiosny 2019”
journal = „Homo Ludens”,
volume = „12”,
number = „1”,
pages = „277-281”,
year = „2019”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://www.ptbg.org.pl/wp-content/uploads/2020/02/HL_12_2019_art_15.pdf „,
author = „Szymala, Jacek”,
}