NAJLEPSZY ARTYKUŁ I NAJLEPSZY RECENZENT ROKU
BEST ARTICLE AND BEST REVIEWER OF THE YEAR
Time and Temporality in Live-Action Role-Playing.
strony / pages: 13-24
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
J. Tuomas HARVIAINEN (2018). Time and Temporality in Live-Action Role-Playing. Homo Ludens. 1(11), 13-24.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Harviainen, J. Tuomas
T1 – Time and Temporality in Live-Action Role-Playing
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 13
EP – 24
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/247/
ER –
Format BibTeX:
@article{Harviainen2018,
title = „Time and Temporality in Live-Action Role-Playing”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „13-24”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/247/”,
author = „Harviainen, J. Tuomas „,
}
ARTYKUŁY
ARTICLES
Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.
strony / pages: 29-40
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Jacek FRANCIKOWSKI (2018). Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Homo Ludens. 1(11), 29-40.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Francikowski, Jacek
T1 – Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 29
EP – 40
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/250/
ER –
Format BibTeX:
@article{Francikowski2018,
title = „Wykorzystanie gier planszowych w nauczaniu przedmiot\'{o}w przyrodniczych”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „29-40”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/250/”,
author = „Francikowski, Jacek”,
}
Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje.
strony / pages: 43-66
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Damian GAŁUSZKA, Agnieszka TAPER (2018). Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje. Homo Ludens. 1(11), 43-66.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Gałuszka, Damian
AU – Taper, Agnieszka
T1 – Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 43
EP – 66
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/251/
ER –
Format BibTeX:
@article{Galuszka2018,
title = „Badania gier wideo z perspektywy edukacji medialnej. Analiza i rekomendacje”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „43-66”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/251/”,
author = „Ga\l{}uszka, Damian and Taper, Agnieszka”,
}
Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku.
strony / pages: 69-80
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Arkadiusz JABŁOŃSKI (2018). Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku. Homo Ludens. 1(11), 69-80.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jabłoński, Arkadiusz
T1 – Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformację – studium przypadku
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 69
EP – 80
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/252/
ER –
Format BibTeX:
@article{Jablo’nski2018,
title = „Relacje orientalistyczne o Japonii a gra w antyinformacj\k{e} – studium przypadku”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „69-80”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/252/”,
author = „Jab\l{}o\'{n}ski, Arkadiusz”,
}
The value experience of the emotional immersion in games.
strony / pages: 83-100
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Jan F. JACKO (2018). The value experience of the emotional immersion in games. Homo Ludens. 1(11), 83-100.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jacko, Jan F.
T1 – The value experience of the emotional immersion in games
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 83
EP – 100
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/253/
ER –
Format BibTeX:
@article{Jacko2018,
title = „The value experience of the emotional immersion in games”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „83-100”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/253/”,
author = „Jacko, Jan F.”,
}
Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy.
strony / pages: 103-115
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Filip JANKOWSKI (2018). Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy. Homo Ludens. 1(11), 103-115.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jankowski, Filip
T1 – Inny świat, inny twórca. Another World Érica Chahiego jako przypowieść o Twarzy
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 103
EP – 115
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/254/
ER –
Format BibTeX:
@article{Jankowski2018,
title = „Inny \'{s}wiat, inny tw\'{o}rca. Another World Érica Chahiego jako przypowie\'{s}\'{c} o Twarzy”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „103-115”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/254/”,
author = „Jankowski, Filip”,
}
Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt.
strony / pages: 117-133
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Krzysztof JAŃSKI (2018). Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt. Homo Ludens. 1(11), 117-133.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Jański, Krzysztof
T1 – Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 117
EP – 133
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/255/
ER –
Format BibTeX:
@article{Ja’nski2018,
title = „Creation of the fictional world in The Witcher 3: Wild Hunt”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „117-133”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/255/”,
author = „Ja\'{n}ski, Krzysztof”,
}
Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski.
strony / pages: 135-153
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Dominik KUDŁA (2018). Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski. Homo Ludens. 1(11), 135-153.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Kudła, Dominik
T1 – Jak nie tłumaczyć gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Książę i Tchórz z języka polskiego na język rosyjski
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 135
EP – 153
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/256/
ER –
Format BibTeX:
@article{Kudla2018,
title = „Jak nie t\l{}umaczy\'{c} gier na rosyjski. Analiza lokalizacji gry Ksi\k{a}\.{z}\k{e} i Tch\'{o}rz z j\k{e}zyka polskiego na j\k{e}zyk rosyjski”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „135-153”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/256/”,
author = „Kud\l{}a, Dominik”,
}
Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study.
strony / pages: 155-171
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Paweł ŁUPKOWSKI, Violetta KRAJEWSKA (2018). Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study. Homo Ludens. 1(11), 155-171.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Łupkowski, Paweł
AU – Krajewska, Violetta
T1 – Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 155
EP – 171
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/257/
ER –
Format BibTeX:
@article{Lupkowski2018,
title = „Immersion level and bot player identifcation in a multiplayer online game: The World of Warships case study”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „155-171”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/257/”,
author = „\L{}upkowski, Pawe\l{} and Krajewska, Violetta”,
}
Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research.
strony / pages: 173-187
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Michał Leszek MYCKA, Adam CZAJKA (2018). Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research. Homo Ludens. 1(11), 173-187.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Mycka, Michał Leszek
AU – Czajka, Adam
T1 – Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 173
EP – 187
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/258/
ER –
Format BibTeX:
@article{Mycka2018,
title = „Similar but not the same: application of EEG frontal alpha asymmetry to game research”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „173-187”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/258/”,
author = „Mycka, Micha\l{} Leszek and Czajka, Adam”,
}
Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów.
strony / pages: 189-208
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Katarzyna SKOK, Wojciech HARASIMCZUK (2018). Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów. Homo Ludens. 1(11), 189-208.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Skok, Katarzyna
AU – Harasimczuk, Wojciech
T1 – Gamifkacja edukacji – badanie motywacji studentów
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 189
EP – 208
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/259/
ER –
Format BibTeX:
@article{Skok2018,
title = „Gamifkacja edukacji – badanie motywacji student\'{o}w”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „189-208”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/259/”,
author = „Skok, Katarzyna and Harasimczuk, Wojciech”,
}
Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context.
strony / pages: 13-35
EKSPORT POZYCJI BIBLIOGRAFICZNEJ
Format Homo Ludens (APA):
Jerzy Zygmunt SZEJA, Augustyn Surdyk (2018). Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context. Homo Ludens. 1(11), 211-227.
Format RIS (dla większości programów zarządzających bibliografią):
TY – JOUR
AU – Szeja, Jerzy Zygmunt
AU – Surdyk, Augustyn
T1 – Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context
JO – Homo Ludens
VL – 11
IS – 1
PY – 2018///
SP – 211
EP – 227
SN – 2080-4555
L1 – https://ptbg.org.pl/dl/260/
ER –
Format BibTeX:
@article{Szeja2018,
title = „Reflections of practitioners: Students participating in school LARPs in 1999-2017 and their transformations in socio-cultural context”,
journal = „Homo Ludens”,
volume = „11”,
number = „1”,
pages = „211-227”,
year = „2018”,
issn = „2080-4555”,
url = „https://ptbg.org.pl/dl/260/”,
author = „Szeja, Jerzy Zygmunt and Surdyk, Augustyn”,
}