Pozwolę sobie zareklamować dwie prace naukowe związane z grami:
A. Klimczuk, 
Gry komputerowe i branża gier a sztuka komiksowa, [w:] G. Gajewska, R. Wójcik (red.), 
KOntekstowy MIKS. Przez opowieści graficzne do analiz kultury współczesnej, Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Poznań 2011, s. 385-396.
[w księgarniach i bibliotekach]
oraz raport z badań:
B. Plawgo, A. Grabska, M. Klimczuk-Kochańska, A. Klimczuk, J. Kierklo, J. Żynel-Etel, 
Startery podlaskiej gospodarki. Analiza gospodarczych obszarów wzrostu i innowacji województwa podlaskiego: sektor produkcji oprogramowania komputerowego, Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku, Białystok 2011.
[do pobrania tutaj: 
http://www.obserwatorium.up.podlasie.pl/uploads/upload/analizy__badania_progrnozy_projektowe/startery_podlaskiej_gospodarki/Sektor_software.pdfPozdrawiam