Witam kolegów,
Jak już sugerowałem w innych tematach, interesuję się przede wszystkim marketingowym aspektem gier komputerowych, ale jest on też ściśle powiązany ze sposobem postrzegania gry komputerowej.
Lista przygotowywanych przeze mnie badań znajduje się na stronach:
www.GamersResearch.com i www.BadaniaGraczy.pl.
Wśród nich są trzy badania analityczno-statystyczne, które dotyczą:
publikacji w polskim internecie przed premierą, publikacji w magazynach branżowych oraz reguł nazywania gier komputerowych.
Jedno badanie eksperymentalne (do pracy magisterskiej) o kształtowaniu wizerunku marki gier komputerowych przed ich premierą.
Oraz dwa małe badania internetowe, do których realizacji serdecznie zachęcam! Ich adresy to:
www.info.BadaniaGraczy.pl
www.znajomosc.BadaniaGraczy.pl
Jeśli koledzy byliby chętni do pomocy, to serdecznie zapraszam! Jeśli zdecydowaliby się koledzy przesłać te adresy dalej i zachęcić do badania znajomych graczy byłbym jeszcze bardziej wdzięczny.
Te badania nie są do mojej pracy magisterskiej. To dodatkowe działanie, które realizuję jako członek PTBG. :)